epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

לדבר לעצמנו

לדבר לעצמנו

אנדרס נאומן

תשע נשמות

ת. כניסה לקטלוג: 13-07-2017

ת. עדכון אחרון: 09-07-2017

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: ספרות תרגום

נסיעה אחת. שני יחסים משולשים. שלושה קולות. ספר שנקרא כמו סרט מסע עוצר נשימה. אב ובן יוצאים אל הדרכים במשאית, יחד. הם עושים זאת בפעם הראשונה שתהיה, אולי, האחרונה. במהלכו של הטיול, הם יחלקו הרבה יותר ממרחב וזמן. במקביל, אֵלֵנָה – האם ובת הזוג, שנשארת בעיר – פותחת אף היא במסע אישי משלה: היא יוצאת להרפתקה מטהרת שקוראת תיגר על גבולותיה האתיים והמוסריים. "לדבר לעצמנו": ספר לירי, ארוטי, מרגש ומצחיק, עתיר עלילות בצבעים משתנים, ספר עם שכבות. רומן שנע בין זיכרונות לזמן ההווה, בין מיניות למשפחה ובין אושר לתוגה. זהו ספר על אהבה וקִצה; על הורות ותשוקה. רומן מטריד וצרוף ביופיו, החוקר את היחסים בין ארוס לתנטוס.


אנדרס נאומן – סופר, משורר ומתרגם – נולד בבואנוס איירס בשנת 1977 לזוג מוזיקאים: אם ממוצא איטלקי-ספרדי ואב יהודי-גרמני. בנעוריו היגרה משפחתו לגרנדה שבספרד, ושם הוא חי גם כיום. הוא למד פילולוגיה ספרדית בגרנדה ולימד ספרות לטינו-אמריקנית. נאומן נחשב כיום לאחד הסופרים החשובים בדור הספרותי החדש וזכה בפרסים בינלאומיים. בין היתר קיבל את פרס אלפגוארה (2009) בזכות ספרו "נוסע המאה", רומן שזכה להצלחה רבה הן בספרדית והן בתרגומים השונים. כמו כן קיבל את פרס המבקרים (2010) ואת פרס היפריון לשירה (2002). כתב העת "גרנטה" בחר בו כאחד הסופרים הלטינו-אמריקאים הצעירים המצטיינים.
נאומן פרסם עד היום חמישה רומנים, תשעה ספרי שירה, חמישה קובצי סיפורים קצרים, ספר מסעות, ספר אפוריזמים, עשרות מאמרים לעיתונות, ובזמנו הפנוי הוא מחבר גם קומיקס. ספריו תורגמו עד כה ל-24 שפות בהוצאות איכותיות ביותר, וזהו ספרו הראשון הרואה אור בעברית.



"כותב בחסד עליון. קוראים טובים ימצאו ביצירתו את הדבר שניתן למצוא רק בספרות גדולה, זו שנכתבת בידי משוררי אמת." רוברטו בולניו
"הרומן של נאומן נראה מלא חיים לא רק משום שהדמויות וההתרחשויות שבו מתוארות כל כך טוב, אלא גם כי הסיפור שבו מורכב מהחומרים של החיים עצמם." ג'רמי גרבר, "ת'רי פרסנט"
כשקוראים את הרומן היפהפה של נאומן, מבינים שהוצב רף גבוה מאוד. "הגרדיאן"