epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

בלתי מנוצח

בלתי מנוצח

ג'יין הארווי בריק, סטיוארט רירדון

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 17-06-2021

ת. עדכון אחרון: 30-09-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנרים: דרמה, רומנטיקה

כאשר העולם שלך נחרב כאשר אומרים שאתה גמור
כאשר הרוח שלך שבורה
תאמר לעצמך:
אני אקום
אני אחזור
אני אהיה בלתי מנוצח.

ניק רנשאו הוא נער הזהב של הרוגבי האנגלי עד שהוא נפצע, רגע לפני עלייתו לליגת העל. חייו נכנסים לסחרור. הקריירה שלו וכל מה שעבד קשה כדי להשיג נמצאים בסכנה. זנוח ונבגד בידי הקרובים אליו ביותר, ניק נאבק כדי להשיב את חייו למסלולם.

ד"ר אנה סקוט נכנסת לחייו של ניק בנקודת השפל שלו, והיא היחידה שמסוגלת לעזור לו. ניק שב ובונה את חייו, אך לא עובר זמן רב ועברו שב להתנקם, הפעם פוגע לא רק בו, אלא גם בד"ר סקוט.

הקשר בין ניק ואנה מתהדק, אך יותר מדי מכשולים עומדים בדרכם. האם ניק יצליח להגשים את מטרותיו המקצועיות וכן לממש את המשיכה המטורפת שקיימת בינו ובין הרופאה היפה? או שמא הקשר הזה מסובך מדי מכדי להתקיים? כאשר נראה שהאהבה בלתי אפשרית, האם הקשיים יכניעו אותם או שהאהבה תגבר על הכול?

בלתי מנוצח הוא שיתוף פעולה בין סופרת ג'יין הארווי בריק אשר כתבה את רב המכר, אסיר עולם, אשר תורגם בהוצאת אדל, ובין הסופר סטוארט רירדון, כוכב נבחרת הרוגבי הלאומית של אנגליה לשעבר. הסיפור משלב דרמת ספורט מרתקת וסוחפת ורומנטיקה המבוסס על קריירת הספורט המפוארת של רירדון, ששיחק שש־עשרה שנים בליגת־העל וזכה בגביע העולם עם קבוצתו כמה וכמה פעמים. הספר כיכב ברשימות רבי המכר בעולם וזכה להצלחה רבה.