epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

מעריצה לנצח

מעריצה לנצח

הלנה האנטינג

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 02-01-2022

ת. עדכון אחרון: 01-02-2022

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

היא מכוסה במגבת, אבל יש מחשוף נדיב. "למה את כועסת עליי?" אני אומר לציצים שלה. היא מקישה באצבעותיה מול פניי ואני מרים את מבטי. לחייה אדומות ועיניה רושפות, אך לא בתאווה, אף שהזקפה שלי מצביעה לעברה, ממתינה שתשתמש בה בתור ידית. "למה?" היא שואלת בספקנות."כן. מה עשיתי?"
היא זורקת את זרועותיה באוויר. "מה עשית?"
"אני לא יודע מה עשיתי שהכעיס אותך, אבל אני מצטער על מה שזה לא היה."

להיות מאורסת לאלכס ווטרס, קפטן הקבוצה והשחקן המתוגמל ביותר בליגת ההוקי הלאומית, זה אדיר. איך לא? בנוסף להיותו שחקן הוקי מדהים, הוא גם רומנטיקן חסר תקנה בעל לב ענקי ומעולה במיטה. אלכס הוא כל החבילה אז הגיוני לחלוטין שוויולט הול כבר מתה לכבול אותו למזרן הנישואים. זה ממש רומנטי וויולט לגמרי נרגשת לקבוע תאריך.
בסופו של דבר.
בנקודה מסוימת בזמן.
סביר להניח שזה יקרה לפני המילניום הבא.
אולי זה יקרה כשוויולט תפסיק לחטוף פריחה בכל רגע שמישהו מעלה את נושא החתונה? אולי כשהאימהות שלה ושל אלכס יפסיקו לחפש יחד אחר אולמות אירועים בגודל אצטדיונים?
רק הזמן יגיד.

מעריצה לנצח מאת סופרת רבי המכר הלנה האנטינג הוא רומן קומדיה כיפי וממכר הממשיך את עלילות אהבתם של ויולט ואלכס אשר נתקלים בקשיים בדרך לחופה. רצוי לקרוא אותו לאחר שקראתן את מעריצה שרופה.
זהו הספר הרביעי בסדרת כוכבי ההוקי. קדמו לו: מעריצה שרופה, מעריצה מאוהבת ומעריצה חוזרת. הסדרה כיכבה ברשימות רבי המכר בארץ ובעולם וזכתה להצלחה רבה.