epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

בטווח הסכנה

בטווח הסכנה

לינדה מזרחי, פאני רצר

יהלומים

ת. כניסה לקטלוג: 09-05-2017

ת. עדכון אחרון: 01-06-2017

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן מתח

"אתה לא אוהב שנוגעים בך?" שאלתי בתעוזה, מכיוון שהתעלמת מידה המושטת של סיגל וגם כי זכרתי טוב מדי את הרגע המביך שבו סירבת ללחוץ את ידי במוסך. דממה השתררה בינינו. דממה שהביכה אותי אבל לא אותך. נראה היה שהיא אינה מפריעה לך. למעשה נראית נינוח לחלוטין לשתוק במשך זמן ממושך וליצור מתח מסוים בעודי ממתינה למוצא פיך.
"אני לא נוגע בדברים שלא שייכים לי," אמרת לבסוף בנימה מלאת הבטחה. ציפייה. טון קולך הצרוד התגנב מתחת לעורי ושלח צמרמורות נעימות לכל קצוות גופי. הושטת את ידך.
"נעים מאוד להכיר אותך, גברת תמרה."

היום שהתחיל הכי גרוע בחייה של תמרה הופך באחת ליום הכי טוב, כיוון שהשתלשלות האירועים מובילה אותה למוסך של יריב. תמרה בטוחה שמצאה את אהבת חייה, אך ביום אחד בהיר וארור חייה מקבלים תפנית חדשה. סודות מהעבר של יריב חוזרים לנקום אך הוא בעולם משלו ותמרה נותרת לבדה בטווח הסכנה.

'בטווח הסכנה' רומן מתח מרתק על רשת סבוכה של סודות, שקרים ומסע נקמה אחד, שנכתב בשיתוף פעולה של שתי סופרות, לינדה מזרחי ופאני רצר. זהו ספרה החמישי של לינדה מזרחי, שהוציאה לאור את 'טרילוגיית גולד' המצליחה ואת 'בין המילים'. זהו ספרה השלישי של פאני רצר, שהוציאה לאור את הדואט המרתק 'עד הקצה' ו'עד שניפול'.