epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

הזדמנות נדירה

הזדמנות נדירה

אושרית אוחנה

יהלומים הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 05-01-2023

ת. עדכון אחרון: 05-01-2023

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

"נדירה," אני פונה אליה, "גדלת יפה ומעכשיו את שפחה. אם את חכמה מספיק כדי לדעת מה טוב בשבילך, תצייתי לכל מילה שתיאמר לך ולכל שימוש שייעשה בך."
דום
נלחמתי בשיניים כדי להגיע למעמד של מפקד בכיר בפרובינציה, אבל אני לא מסתפק בזה. לא אתפשר על פחות ממקום בראש הפירמידה. כשאני רואה אותה אני מבין שהיא בדיוק הסחורה שהייתה חסרה לי; את ערכה של נקבה נדירה בעולם כוחני וגברי אי אפשר לאמוד כלל, והערך שלה עבורי לא יסולא בפז. עכשיו היא שלי להשתמש בה.

שיילה
הייתי חופשייה, מוגנת ומאושרת עד שאיש הגדול והמפחיד ביותר שראיתי אי פעם מצא אותי. הוא נעץ בי עיניים צהובות כשל חיה טורפת ושלף אותי ממקום מחבואי. נראה שהחיים כפי שהכרתי אותם הסתיימו ולעולם לא אשוב להיות כפי שהייתי. עתה יהיה עליי למצוא דרך לשרוד בעולם שבו שמי יכול להיות רק השם שהוא נתן לי. נדירה.

הזדמנות נדירה הוא הספר הראשון בדואט נדירה. זה סיפור רב עוצמה על אהבה גדולה הנאבקת על הישרדותה במציאות שבה כל טעות עלולה להיות גורלית. על אהבה שעצם קיומה עשוי לשנות את עתידה של האנושות.

אושרית אוחנה היא עורכת ספרותית ומכורה לספרי רומנטיקה אפלוליים. הזדמנות נדירה ונחישות נדירה שיצאו בהוצאת יהלומים הם ספרי הביכורים שלה.