epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

אפקט הפעמון

אפקט הפעמון

גל אמיר

מטאור הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 31-03-2022

ת. עדכון אחרון: 14-05-2022

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: מתח

חייו של עידו, סוחר עתיקות חיפאי, לא יהיו עוד כשהיו לפני שפתח את הארגז שרכש מעיזבונו של חייל רוסי זקן, מכובשי ברלין במלחמת העולם השנייה. בארגז נמצאה מעטפה עבה, סמל העיט הנאצי מוטבע על גבה ובתוכה תוכניות סודיות. בניגוד לרצונו נאלץ עידו לנווט את דרכו במערבולת של פשע, ריגול ותשוקה, בשעה ששירותי הביטחון של ישראל, איראן והפדרציה הרוסית מנסים לשים את ידם על המעטפה.האם אכן מדובר בתוכניות לנשק יום הדין, שובר שוויון ברמה הגלובלית? על מי יכול עידו לסמוך? על אסנת, ההיסטוריונית מאוניברסיטת חיפה, שעימה ניהל רומן אסור לפני כעשר שנים, או על כרמל, מנהלת מעבדת המחשבים קומה אחת מעל משרדו? מי מהן סוכנת איראנית ומי סוכנת המשרד לעניינים אסטרטגיים של מדינת ישראל?
אפקט הפעמון הוא ספרו התשיעי של גל אמיר, מהאהובים והמוכרים בסופרי המתח בישראל. זהו ספר מתח וריגול המציג שוב, באמצעות הדמויות הייחודיות במופיעות בספריו, תמונה מדויקת, מותחת, משעשעת ונוגעת ללב.
סיפור זה מתרחש ברובו בעיר התחתית בחיפה, וגיבוריו – סוחרי עתיקות ורכבים משומשים, מפעילי תחנת טוטו, האקרים של מחשבים, סוכנים חשאיים, שוטרים ומרגלים, הנמצאים כולם במרוץ קטלני אחר התוכניות הסודיות – ילוו את הקורא עוד זמן רב לאחר סיום הקריאה.