epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

מהרס עצמי לערך עצמי

מהרס עצמי לערך עצמי

ריצ'ארד אוקונור

אופוס הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 18-06-2021

ת. עדכון אחרון: 10-01-2023

להשיג בחנויות הבאות:

כולנו מכירים אותו מקרוב, את יצר ההרס העצמי... מי שולט במי: הוא בנו, או אנחנו בו?אנו, בני האדם, נוטים מפעם לפעם להכשיל את עצמנו: אנחנו חוזרים בפעם האלף לבני או בנות זוג שאינם מתאימים לנו, אנחנו נכשלים רגע לפני ההצלחה, אנחנו אוכלים רע, מעשנים, שותים, מהמרים ומאמצים הרגלים שמזיקים לבריאותנו ולרווחתנו. ואם הצלחנו להתגבר עליהם אז רבים הסיכויים שנחזור לנקודת האפס, ואף למטה ממנה: נשמין יותר, נעשן יותר, נתפתה יותר.
שנים רבות התעמקו חוקרים בתעלומת ההרס העצמי: מדוע בני האדם מכשילים את עצמם? מהו תפקידו של יצר ההרס העצמי בהתפתחות האנושית? כיצד הגיוני הדבר מהבחינה האבולוציונית?
בספר: מהרס עצמי לערך עצמי, חושף הפסיכולוג הנודע ריצ'ארד אוקונור את תעלומת ההרס העצמי של בני האנוש: מוחנו מפוצל לשניים – לעצמי מודע, חושב ומחושב ולעצמי אוטומטי שמקבל את רוב ההחלטות שלנו בלא שנהיה מודעים לכך. הבשורות הטובות הן שיש דרך לעצור את מעגל הקסמים האכזרי של ההרס העצמי ולבנות במקומו מעגל חדש ערכי ובריא שמעמיק את אחיזתו באמצעות תרגול ואימון.
בעזרת ממצאים מן המחקר וידע מהעת האחרונה סולל הספר את הדרך לשינוי בר-קיימה. בספר תקבלו כלים מעשיים ופשוטים שקל ליישמם במהירות, בסביבה הביתית ובסביבת העבודה, ולחולל שינוי: להפוך את הרגלי ההרס העצמי להרגלים של התנהגות בונה המטפחת ערך עצמי.

שנו את המוח שלכם: היפרדו מהרגלים רעים, התגברו על התמכרויות, השתלטו על יצר ההרס העצמי ושפרו את חייכם.
***
ריצ'ארד אוקונור, MSW, PhD, חיבר רבי מכר בתחום הפסיכולוגיה והעזרה העצמית. במשך שנים רבות היה מנכ"ל מרכז נורת'ווסט לשירות פסיכולוגי ובריאות הנפש, מלכ"ר בתחום שירותי הבריאות בקונטיקט, וניהל צוות שטיפל באלפי פונים מדי שנה. כיום הוא מקבל מטופלים בקליניקות הפרטיות שלו בניו יורק ובקונטיקט.