epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

שיתוף בהורות

שיתוף בהורות

רחלי בר־אור, גידי שביט

המרכז להורות אחרת

ת. כניסה לקטלוג: 27-10-2020

ת. עדכון אחרון: 05-11-2020

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנרים: הדרכה, חינוך, הורות

בספר תוכלו לקרוא על הולדת המרכז להורות אחרת, על העקרונות המנחים את עבודתנו ועל המבנה החדשני של המשפחה בהורות משותפת, לצד תיאור תהליך הקמתה של משפחה שכזאת, המלצות מעשיות, זווית אקדמית ותיאורי מקרים של הומואים, לסביות ונשים הטרוסקסואליות שבחרו לממש את הורותם במודל זה.הספר מיועד לכל הא.נשים לפני הורות בשיתוף או בזוגיות, לעורכי דין לענייני משפחה, אנשי בריאות הנפש, עובדים סוציאליים, אנשי רפואת נשים ופריון, ולכל אדם סקרן ומתעניין. 
כותבת על הספר בילי מוסקונה־לרמן:
בניגוד ליחסי גבר ואישה שמתחילים בתשוקה, רומנטיקה, אינסוף תמימות ודימוי של בית עם גג רעפים אדום, דשא ירוק, ושמש שלא מפסיקה לזרוח, ולפעמים מסתיימים במשכנתא, חיתולים, האשמות הדדיות ופגישות ברבנות או אצל הפסיכולוג על בסיס ניכור הורי - הרי הספר הזה שכותרתו "פרידה מסיפור סינדרלה" מתמקד בהורות משותפת בין גבר הומוסקסואל לבין אישה הטרוסקסואלית או לסבית. ההסדר הזה, מעצם טיבו, מתאר הורות בצבעים ריאליים שבנויים מסדר יום של שני אנשים עובדים, שלכל אחד מהם צרכים עצמאיים ואישיות נפרדת, שנדרשים כל רגע לוויתורים סביב סדר היום שלהם, סביב תפיסת העולם שלהם שקשורה בחינוך, בסגנון חיים ובאמונות.
וזאת הסיבה שהספר הזה הוא בסיס נהדר לכל זוג בכל הרכב שיחליט על גידול ילד במשותף. ואם נעבור לשפה מעשית, מדובר במבנה משפחתי שדורש השקעה תמידית המלווה באינספור החלטות, קונפליקטים ופשרות. אפשר גם להגיד שזה המעשה המשמעותי ביותר - רגשית, פיזית וכלכלית - שנעשה בחיינו. הטקסט הזה הוא תשובה למנעד עצום של שאלות, לבטים, קונפליקטים והתלבטויות במרחב הורי ומשפחתי שדורש מאיתנו דקה אחרי דקה טונות של בגרות, אחריות לצד גמישות, תבונה לצד ראיית זולת, רצון טוב לצד לב פתוח. הספר הזה עוזר לנו להגיע לשם הרבה יותר מוכנים.