epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

מדריך הכתיבה של אוג

מדריך הכתיבה של אוג

לירון פיין

הוצאת בית העורכים

ת. כניסה לקטלוג: 01-05-2022

ת. עדכון אחרון: 01-05-2022

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: עיון

זהו טקסט תיאור הספר באתר. מוטל עליו תפקיד כפוי טובה: לשדל אותך לפתוח ולקרוא את העמוד הראשון. משימה קשה, כי בינינו – כל ספר תמיד נמצא בתחרות קשה עם ספרים אחרים. ברשותך, אני אנצל את ההזדמנות כדי להראות לך כיצד לכתוב תיאור (או טקסט גב, בספרים מודפסים) מנצח לספרי עיון. זה לא הכי טריוויאלי, אז אני ממליץ לך להעתיק את זה, או לצלם מסך.
נתחיל.
ראשית, על תיאור הספר לעורר תיאבון מיידי באמצעות הבטחה אמיתית ומשמעותית. להמחשה: בספר זה אני אראה לך איך הספר שלך יכול להצליח יותר ולמכור את עצמו, פשוט על ידי טכניקות כתיבה טובות יותר.
נשמע טוב?
אחלה. עכשיו על התיאור הנמרץ להיחפז ולקרוא לקהל היעד בשמו: סופרים וסופרות, מרמת "טרום ספר ביכורים" ועד לרמת "כתבתי רב־מכר ואני רוצה לשחזר את ההצלחה". אגב, הוא יעזור מאוד גם לעורכים ספרותיים שרוצים להתפתח.
*
בנקודה הזו התיאור כבר תפס את תשומת ליבך. מעולה. עכשיו עליו לרוץ ולפרט את התועלות הכי חשובות בספר. הנה:
איך לכתוב טקסט-מושך-קוראים "נכונים" לך ולספרך
איך לנצל רעיון גדול כדי לבנות בקלות ספר מפתיע ומרתק
איך להצטיין בשלושת המדדים שבלעדיהם הקוראים יתאכזבו ממך
איך לאתר ולתקן פגמים עלילתיים וסגנוניים קיימים בכתב היד
איך לשדרג קוראים קיימים לממליצים נלהבים

כדאי גם להזכיר את האוצרות שבספר: מאות הטכניקות החשובות ביותר כיום לכתיבת עלילה, דמויות, דיאלוגים ותיאורים ברמה הגבוהה ביותר. אה, וגם קישורים להדרכות וידאו כבונוס בשווי של מאות ש"ח.
*
לא פחות חשוב: לבסס את סמכות המחבר. ובכן, שמי לירון פיין ואני עורך, סופר, תסריטאי וקופירייטר. ייסדתי את בית העורכים, לימדתי אלפי מחברים ומחברות (גם של רבי מכר) כתיבה ועריכה, וכבר כינו אותי "גורו של כת מסוכנת". במציאות אני פשוט סוג של אוג.
*
ועכשיו, אחרי שלמדנו איך לכתוב תיאור לספר עיון, נמשיך לספר עצמו.