epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

אחת שיודעת

אחת שיודעת

סיון קנטי אביטן

מטאור הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 30-08-2020

ת. עדכון אחרון: 30-08-2020

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

קחי שליטה על חיי הזוגיות שלך ותגשימי את כל חלומותיך. הספר הזה הוא מדריך שמתאים לכל אישה שרוצה למצוא את בחיר ליבה ולכבוש את ליבו באופן שלא יאפשר לו לוותר עליה.
בספר מפורטים שישה שלבים פשוטים, המלווים בעשרה תרגילים ממוקדים, שיעזור לך לעשות זאת בכוחות עצמך. כן, הכול תלוי אך ורק בך!
המדריך יעזור לך להניח להעבר ולהתרכז בהווה, להסיר מחסומים ועכבות ולהתמסר לעתיד טוב יותר, שיכולל זוגיות טובה ומתאימה.
בעזרת המדריך תתאהבי בעצמך מחדש לפני שתתאהבי באחר. תעריכי את עצמך ותביני שמגיע לך הטוב ביותר. התרגילים יעזרו לך להבין מיהו הגבר הנכון לך ואיך למקד את הדרישות שלך בלי להתפשר על מה שבאמת חשוב לך.
במהלך המסע המאתגר הזה את תעזרי אומץ לצאת ולחפש את בחיר ליבך, תצלחי דייטים בעזרת כללים פשוטים ותצעדי לעבר מערכת יחסים בלעדית ובריאה. אם תקפידי על הכתוב בספר, תבני מערכת יחסים יציבה ובעלת יסודות חזקים, שבעקבותיה תגיע המחויבות הנצחית בה חשקת כל חייך.
נגמרו התירוצים! החל מהיום את אחת שיודעת. אם את רוצה למצוא את אהבת חייך, כל מה שתזדקקי לו ואף יותר נמצא בספר הזה.
בהצלחה!
סיון קנטי אביטן היא מנכ"לית ומייסדת SHRINE, מועדון הדייטינג האקסקלוסיבי, בוגרת תואר במנהל עסקים מארה"ב ותואר ראשון בחינוך, שדכנית ויועצת דייטינג. סיון כותבת תוכן ב Ynet וגם כיכבה בתוכניות אירוח בטלוויזיה וברדיו, וכעת, לאחר שידוכים מוצלחים רבים, היא חושפת את כל הסודות תוך שימוש בכתיבה שנונה ומלאת הומור.