epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

מתנת הידע הכללי

מתנת הידע הכללי

ד"ר שמואליק ויס (שו"ס)

סגול הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 12-01-2021

ת. עדכון אחרון: 18-01-2021

להשיג בחנויות הבאות:

מה משותף לאלפקה, רוסיננטי, אורינוקו, אבולה, סיריוס ומיטוכונדרייה?כל אלה הם "דברים בעולם" שעבורנו הם בבחינת "ידע כללי". אפשר לחיות בלי להכירם ואנחנו לא חייבים לדעת מהם לשום צורך מעשי כמו עבודה למשל.
ידע כללי הוא אוסף המושגים שמהווה את בסיס ההיכרות שלנו עם העולם. זהו הידע שלכאורה לא קשור ישירות לתפקודנו היומיומי. כמו למשל מקומות שלא ביקרנו בהם, אנשים שאין לנו כל קשר אליהם, מאורעות היסטוריים, פרטי אמנות ותרבות, תהליכים בטבע ובעצם כל מה שמאפשר לנו להכיר טוב יותר את העולם. יש שיאמרו שאפשר לחיות טוב בלי ידע כזה, שהוא סתם מעמיס על המוח וממילא הכל אפשר למצוא היום בגוגל. אבל הוא חיוני. הוא עוזר לנו להבין את העולם בו אנו חיים, לתת משמעויות למידע הזורם אלינו ולקבל החלטות חכמות. אנחנו צריכים אותו בתוך הראש, משולב בחשיבה היומיומית שלנו. לא כשהוא מאוחסן ב"ענן" ונגיש דרך הנייד.
הידע הכללי חשוב במיוחד לילדינו - להצלחתם בכל תחומי הלימודים, ויותר מכך- להתנהלותם המוצלחת בכל היבטי חייהם. הספר הזה מציע דרכים חדשות ויעילות להעשיר אותם בידע הזה בבית ובבית הספר. לעוסקים בחינוך ובהוראה זהו כלי עבודה חשוב. לכל אדם אחר - זה ידע כללי...