epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

השראה

השראה

ג'סיקה פלורנס

מטאור הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 08-10-2020

ת. עדכון אחרון: 20-12-2020

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן

קוראים לי מיה מורטי, ואני אשת עסקים מצליחה ובעלת אימפריית מלונות שבניתי במו ידיי, אבל בתקופה האחרונה אני מרגישה שאיבדתי את התשוקה ואת האמביציה שהניעו אותי לטרוף את העולם. אפשר לקרוא לזה ייאוש טהור, דיכאון, או שאולי נסכים שחוסר השינה הוא אשר גרם לי לחתום על חוזה בן שישה שבועות שבהם יתלווה אליי מאמן לחיים.כאשר לוגן וודלנד, הבעלים של חברת 'השראה', נכנס למשרד שלי, לא הבנתי איך הדוגמן הבלונדיני בעל העיניים הכחולות ומראה הגולש יוכל לעזור לי.
חשבתי שהוא רק יגרום לי לאכול בריא יותר, לשתות יותר מים ולעשות יוגה, אבל בשום אופן לא ציפיתי שהוא יכריח אותי להתמודד עם השדים שלי ולהבין כמה עמוק נפלתי. אבל אז התוכנית שלו עבדה. הוא הראה לי איך לחיות חיים מלאי תשוקה, חיים שבהם הייתי חזקה יותר, וחשף צדדים שהיו קיימים בתוכי שלא הכרתי, שרצו לפרוץ את הגבולות שבהם תחמתי את חיי. זו הייתה חוויה מדהימה שנמשכה שישה שבועות והצליחה מעבר למצופה, אבל עכשיו רציתי יותר ממה שהתוכנית הציעה.
רציתי אותו.

השראה מאת סופרת רבי המכר ג'סיקה פלורנס הוא רומן עכשווי על מציאת אהבה במקום הכי לא צפוי. הספר, בדיוק כמו השם שלו, מהווה מקור השראה לחיים טובים ויפים יותר, חיים שתירצו לאמץ, ואף מספק טיפים שיאפשרו לכם לעשות זאת.
הקוראים שלה מכנים אותה 'מלכת הסיפורים', וזאת מפני שהיא רוקמת עלילות שאולי לא הייתם קוראים בדרך כלל, אבל לא תהיו מסוגלים לעזוב ברגע שתתחילו לקרוא.