epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

אחד משניים

אחד משניים

דולב בן ארוש

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 08-05-2017

ת. עדכון אחרון: 24-05-2017

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן

"אייל נותר בגפו בקצה המסדרון. הוא הביט בה בעודה מתרחקת. שיערה הגלי, שהגיע עד לכתפיה, היה מעט פרוע והתנדנד בהליכתה. גופה, נתון בג'ינס צמוד וגופייה לא מתאמצת, עיכס אל עבר גבר אחר, שעטף אותה בחיבוק חזק. עיניה החומות, שהביטו בו לרגעים מעטים בלבד, כמו נצרבו בתוכו. לירון, שנכלאה בין זרועותיו של בעלה, תהתה אם הגבר, שלכמה דקות הסעיר את חושיה, עדיין מתבונן בה. לרגע הצטערה שלא שוחחה איתו יותר, אולי אם הייתה שואלת אותו לפשר הביקור שלו במחלקה, זה היה משכיח ממנה את צרותיה שלה. התהייה לפשר מבטיו המלטפים של הזר שפגשה לא הניחה לה. החום שהותיר מגעו האגבי על ידה עדיין הסעיר את מחשבותיה. 'אייל', גלגלה את שמו בראשה, תוהה מדוע ועם מי, או למי, הגיע".

"אחד משניים" הינו רומן סוחף, מסחרר, מפתיע ומרגש המביא את סיפורם של לירון ואייל, שגורל משותף מציב אותם בפני מציאות חדשה ולא מוכרת. בין השניים נרקמת מערכת יחסים מורכבת, המעלה שאלות מוסריות וערכיות. בצעדים מהוססים השניים יוצאים למסע שיטרוף את הקלפים וישנה את חייהם.
"אחד משניים" הוא רומן הביכורים של דולב בן ארוש, ילידת 1983, ממעלה אדומים. אמא במשרה מלאה לגילי, ליעד ואלון ורעיה לארז ביום וכותבת בלילה. בעלת תואר במדעי ההתנהגות. סיפור קצר פרי עטה ראה אור באנתולוגיה "כתוב באהבה 2".
הספר נכתב ומוקדש לסבא שלה, שהיה חולה כליות, אליו הייתה קשורה מאוד.