epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

הורנס

(דירוג אחד)

הורנס

אילנית עדני

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 02-05-2018

ת. עדכון אחרון: 29-04-2018

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: מותחן רומנטי

"פזיזות מובילה לחשיפה... נורה בייליס, נעים מאוד. סוכנת הסייבר הטובה ביותר של הבולשת הפדרלית. הועברתי מבסיס האם שלי אל וושינגטון הבירה למשימה סודית בהחלט.
התוכנית הייתה פשוטה – לתפוס את חברי ארגון הורנס, ההאקרים הטובים בעולם, האנרכיסטים שפועלים להפלת הממשל, ולמסור אותם לידי המפקדת שלי. בתמורה אוכל לחזור הביתה לתמיד.
מצחיק איך דברים מתגלגלים, נכון? בהחלט לא ציפיתי להפוך לשתולה בארגון המטורף הזה.


...וחשיפה מובילה לגרדום."
האטר וויליאמס, אל תתעסקו איתי. ההאקר הטוב ביותר על פני כדור הארץ. אני מונע מנקמה, מתאווה לצדק שפסח עליי. אני המנהיג הכול יכול של הארגון המפחיד ביותר בעולם. בעזרת עשר אצבעותיי אני שולט במציאות שלכם. לפחות כך חשבתי, עד שהיא הגיעה והראתה לי שיש לי מה ללמוד.
לא ציפיתי שהיא תפרוץ לחיי בסערה, אך היא עוררה את הלב שלי. וכשאנחנו יחד, כתף אל כתף, שנינו שווים והעולם נראה קטן. עשיתי מעשה שכבר מזמן הפסקתי לעשות, נתתי בה אמון.

ההאקרים של הורנס הם האנשים החזקים בתבל והם אינם זקוקים להרבה. Wi-Fi חזק ומקלדת יעשו את העבודה. ואם נפלתם ברשתם, ובכן... תנחומיי.

במותחן הרומנטי החדש, הגדוש פשעים, אהבות, נאמנויות ובגידות, בחרה אילנית עדני להראות את המתח התמידי בין הטוב לרע, בין האמת לשקר ובין הנקמה להשלמה.
הורנס הוא ספרה הרביעי, קדמו לו רבי המכר בקיץ הזה, פרא ודריה.

סקירות

07/07/2019

הצג עוד...