epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

לצאת מהשגרע

לצאת מהשגרע

צילה שנהר

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 04-06-2018

ת. עדכון אחרון: 11-06-2018

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: הדרכה

האם לפעמים אתם מרגישים תסכול, חשש, חוסר ודאות והתלבטות מה לעשות? מישהו מפעיל עליכם מניפולציות רגשיות ומתמרן אתכם? אתם מתנהלים על ידי הדפוס ששמו "מה אחרים אומרים או חושבים עליכם"? לפעמים אתם מתקשים להגיד "לא"? מרגישים תקועים ולא יודעים למה? הבטחון העצמי שלכם לא גבוה כפי שהייתם רוצים?אם עניתם "כן" לפחות על 2 שאלות, ספר זה יכול לתת לכם כלים ותובנות פרקטיים שיעזרו לכם לצלוח בשלום את הדילמות והקשיים הנפוצים ביותר בחיי היומיום.


הספר "לצאת מהשגרע" עוסק בסיטואציות יומיומיות שרובנו נתקלנו או נתקל בהן ביחסים עם אנשים אחרים, בזוגיות, בעבודה, במשפחה ועם חברים. הספר כולל דוגמאות וסיפורים מהחיים, שכל אחד יוכל להזדהות איתם בקלות.
הספר כתוב בגובה העיניים, בצורה סיפורית, קלילה וקולחת ואני משוכנעת שהוא יוכל לעזור לך לשים מראה מול העיניים, להבין מצבים שלא הבנת עד עכשיו, לשפר את איכות חייך ולהשתפר מבחינה אישית.
הספר נכתב מתוך ניסיון טיפולי במאות אנשים וזוגות ומכיל כלים פרקטיים ותובנות שעזרו לאנשים רבים וטובים לצאת ממצבים ואירועים מאתגרים בהם גם אתם נתקלים מדי יום.

צילה שנהר הינה עובדת סוציאלית, יועצת זוגית, אישית ומגשרת. בעלת עסק בינלאומי לייעוץ, מרצה מבוקשת ועתירת נסיון בנושא זוגיות, התפתחות אישית ויחסי אנוש.
ספר נוסף פרי עטה של הסופרת "זוגיות בזיגזג" – לשיפור זוגיות ומערכות יחסים, סיפורים מהחיים, כלים ותובנות – ספר חובה לכל מי שמחפש זוגיות, נמצא בזוגיות טובה או פחות טובה, היה בזוגיות, מתאושש מזוגיות או לפני זוגיות נוספת.
ספר נוסף – "כך תתמודדי עם הבגידה שלו". בהוצאה דיגיטלית בלבד

ברכישה דרך הקישור תקבלו את הספר ישירות ממני עם חתימה, הקדשה ומשלוח בדואר רשום עד הבית.

בברכה
צילה שנהר