epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

החוליה החסרה נמצאה - לחיות בחיטוב גוף הגורם לך אושר

החוליה החסרה נמצאה - לחיות בחיטוב גוף הגורם לך אושר

דר' אסתיה חטר גזה

הוצאה פרטית

ת. כניסה לקטלוג: 03-09-2018

ת. עדכון אחרון: 19-08-2018

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנרים: עיון, רוחניות ועידן חדש, נוער, בריאות תזונה וריפוי, לימוד והעשרה, הדרכה, ספרות עצמאית, משפחה וחינוך, פנאי ותחביבים

ההשפעות על חיינו בגלל מבנה גוף רחב, מלא, מלא מאד וענק הן השפעות הגורמות לנו להרגיש שהגוף שלנו איננו חלק מאתנו אלא עונש. הוא יוצר הרגשה של דחייה, כאילו איבדנו את החושניות הנשית, אנחנו מרגישות שהגוף שלנו דוחה אנשים אחרים ואם מדובר בצעירות לא נשואות הן מרגישות כאילו רק נפולת גברים מתקרבת אליהם או מנצלים לרגע אבל לא 'בחורים שווים'.
ההרגשה של מגושמות באה לביטוי כשחושבים על פעילויות חברתיות כמו ריקוד, שחיה, נסיעה על אופניים, טיולים ארוכים ברגל, במיוחד אם יש גבעות והרים בדרך וכמובן גם בעיות הבריאות הנלוות כמו ורידים ברגלים בגלל המאמץ שלהם לשאת משקל משמעותי.

ועם כל ההרעבה של דיאטות לסוגיהן הירידה במשקל היא זמנית ואחר כך צוברים יותר משקל – סינדרום האקורדיון.

הספר הזה מיועד לתת לך דרך לשלוט בחייך, ליצור שינוי שימשיך לאורך זמן ולגרום לעצמך אושר פנימי שיתחיל לרפא את הפגיעות הרגשית שלך בגלל המבנה הפיזי.

הספר מסביר על ההשפעות השונות ואיך אפשר לגייס את המוח לעשות את העבודה בשבילך ולהנחות אותך דרך 'ידיעה פנימית' אינטואיציה או תחושת בטן, מה יועיל לך בשלב הבא.


הספר מציג לפניך מגוון שיטות שתעזורנה לך להשתחרר מחלק מהשפעות הלואי של הפגיעות הנפשיות שעברת בגלל מבנה הגוף שלך וגם יתחילו תהליך חיטוב גוף בריא בלי לדרוש מראש כל התחייבות למאכלים כלשהם, בלי התעמלות וספורט מעבר למקובל אצלך ובלי תכשירים ותוספים למיניהם.

הדבר החשוב היחיד הוא לפעול בדיוק לפי ההנחיות של הספר.

התרגיל האחרון שמוזכר בספר הוא התהליך של שימוש בארבעת המוחות. זה התהליך שיגרום לך אושר הכי גדול, יפעל לשינוי המרשים ויהפוך אותך לנהגת של רכב חייך לטובה.

בתרגיל הזה שפיתחתי יש להשקיע רק פעם אחת זמן ליצירת ההתניה שתהיה מוסכמת על כל המוחות אך לאחר מכן אפשר להסתפק בתרגול של חצי דקה ליום (כמה שיותר חצאי דקות ביום תזרזנה את השינוי הנראה לעין.

בהצלחה.