epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

שפחה

שפחה

איילה רום וליאור חזן

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 02-02-2020

ת. עדכון אחרון: 02-02-2020

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: אירוטיקה

"באיזשהו מקום קיוויתי לא למצוא חנייה בכלל, אבל מצאתי אותה ממש עשרים מטרים מהבית שלו. קצת כשלתי בכניסה, במיוחד כשהרמתי את הראש וראיתי אותו מציץ מבעד לתריסים. תל-אביבים הם כאלה פרנואידים, חייכתי לעצמי בביטול.
שמתי לב שאני עולה לאט ככל שאפשר במדרגות, אבל בסוף לא הייתה ברירה והגעתי.
שלוש נקישות והדלת נפתחה. ראיתי אדם באמצע שנות הארבעים לחייו עם מבט מבוהל בעיניים. שמחתי לדעת שאני לא היחידה שחוששת כאן. הוא לא היה "לטעמי" ונשמתי לרווחה. איזה כיף, הוא לא הטיפוס שלי בכלל. אפשר להתרווח, לא סביר שאתאהב כאן, אמרתי לעצמי. אך עדיין, הלחץ שלי היה ניכר ולא יכולתי להסתיר אותו.
שמחתי על שהחלטנו מראש להתפשט, כל מה שהוחלט מראש היה קל יותר לביצוע. הוא הוביל אותי לסלון והתחלנו להסיר את הבגדים כמעט מייד, כמו בהחלפת שבויים. עומדים זה מול זה וכל אחד מוריד חלק אחד מהבגדים בהתאמה."

הספר מגולל את ההתרחשויות האמיתיות שקרו במהלך מרץ-אפריל 2018 ומכיל את תיאור המפגשים וההתכתבויות האינטנסיביות של איילה ושל ליאור. יחד הם בחרו להתנסות בסדרת מפגשי BDSMבמסגרת מתוסרטת ומוסכמת מראש, בעלת כללים ברורים, שאפשרה להם לדחוק את הגבולות הפיזיים, המיניים והנפשיים שלהם, ליהנות, לכאוב ולגדול. אך מסתבר שגם בניסוי מוסכם וידוע מראש יכולות להיות הפתעות לא צפויות, שיטרפו פעם אחר פעם את הקלפים.