epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

אלייזה והסוד שלה

אלייזה והסוד שלה

פרנצ'סקה זפיה

מטאור הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 02-09-2020

ת. עדכון אחרון: 07-10-2020

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: נוער

הסיפור שלי הוא סנסציית רשת, אך החיים שלי הם אסון.בעולם האמיתי אני אלייזה מירק, נערה מוזרה וביישנית שאין לה חברים, אך ברחבי הרשת אני גבירת הכוכבים, היוצרת האנונימית של הים המפלצתי, הקומיקס שסחף את העולם הווירטואלי בסערה.
אני אוהבת מאוד את החיים שיש לי במרחבי העולם הווירטואלי, ואני לא יכולה לתאר לעצמי אפילו מצב שבו אי פעם יהיו לי חיים חברתיים כאלה בעולם האמיתי. אני אפילו לא מעוניינת לנסות.
יום אחד מגיע לבית הספר תלמיד חדש. זה ואלאס וורלנד, אחד המעריצים הגדולים ביותר של הים המפלצתי וכותב ספרות חובבים על הקומיקס. ואלאס חושב שאני רק עוד מעריצה מושבעת של הים המפלצתי, בדיוק כמוהו, וטוב לי ככה.
משהו מתפתח בינינו, משהו שגורם לי לחשוב שאולי גם החיים מחוץ לרשת האינטרנט שווים משהו. קורה בינינו משהו ש... שגונב את ליבי.
אבל אז עולמי מתהפך על פיו. משהו קורה והסוד הגדול שלי יוצא אל אוויר העולם. כל מה שבניתי בעמל רב – הסיפור שלי, מערכת היחסים של עם ואלאס, אפילו השפיות שלי – מתחיל להתפרק. גבירת הכוכבים הייתה עומדת בזה, אבל אני? אני רק אלייזה מירק, ואלה המפלצות שלי.


אלייזה והסוד שלה מאת הסופרת פרנצ'סקה זפיה הוא סיפור העוסק בסיטואציות מוכרות מעולמם של מתבגרים, סיפור נוגע באופן מקסים ושובה לב בנושא שונות חברתית. זה סיפור שכל אחד יהיה מסוגל להתחבר אליו, בני נוער ומבוגרים כאחד. הספר כיכב ברשימות רבי המכר בעולם וסחף אחריו קהל מעריצים גדול.