epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

מוצא הדת

מוצא הדת

פפר

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 12-01-2021

ת. עדכון אחרון: 12-01-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנרים: עסקים, ניהול

תאיך שלא נסובב את המציאות, השאלות המהותיות של החיים תמיד עולות, שאלות כמו "איך נוצרו החיים?" או "מה קורה אחרי המוות?" וכו...כשיצאתי לחפש את התשובות, כמעט בכל מקום היה קשר כלשהו לדת. בחנתי את הדתות השונות ואת תיאורית האבולוציה של האדם, איך התפתחה החקלאות ואיך האדם הקדמון גילה את הנחושת.
די במקרה נחשפתי לתיאוריה שקשורה לצורת הפירמידה ולקשר שלה לעולם בו אנו חיים. התמונה שיצאה מכל הנושאים העלתה אפשרות של מציאות קצת אחרת ולא ברורה, וכך יצאתי ל"סיור" ברחבי העולם כדי להשלים את החסר.
קודם התחלתי במרכז ודרום אמריקה כאשר פרו פשוט הפכה את עולמי אחר כך עברתי למצרים. מצרים כמובן השאירה אותי ללא מילים ויחד עם פרו הביאו אותי למסקנה מאוד ברורה שהפירמידות היו כנראה מכשירים טכניים והתכנון שלהן היה שייך לנציגים מתקדמים יותר.
בהמשך עברתי לאתיופיה תימן ויוון, מכאן המשכתי למקומות מהם היו עמים סלאביים ושכניהם הנורדים כאשר בדרך אני מגלה דברים חדשים, אחר כך המשכתי למדינות אירופה באגן הים התיכון, טורקיה וארמניה. משם המשכתי לירדן, סעודיה, איראן, עיראק וסוריה.
צריך להגיד תודה גם לכל מי שחקרו את המקומות שהזכרתי מקודם כי בזכותם התאפשר לי למצוא את המידע. מכאן עשיתי שינוי כיוון למזרח ליפן, קמבודיה, תאילנד וסין, ואז הגעתי להודו. הודו ובעיקר כתבי הקודש שלה שינו אצלי את כל התפיסה וההסתכלות הקודמת על המציאות שלנו וחיזקה אצלי את ההבנה שהכיוון של חקר החלל צריך להתמקד בגיאומטריה ושזה הכיוון הנכון ולא הכיוון העכשווי.
יותר מזה גיליתי את כתבי המקרא כמו שלא תמצאו בשום מקום אחר בעולם.
גם בארץ מצאתי תמונה קצת שונה ממה שנוהגים לפרסם.
הספר הוא לא המטרה, הוא אמצעי! הוא כתוב בצורה מאוד מקוצרת( כאשר על כל נושא ניתן לכתוב ספר נפרד), ומיועד לכל מי שרוצה לגלות את התשובות לשאלות המהותיות של החיים לא ברמה פילוסופית אלה במציאות, וכמובן להשקיע בנושאים מעשיים כמו פיזיקת חלל חדשה עם מכשירים הנדסיים, חפירות או צלילה במקומות בעיתיים, כדי שבעוד כמה עשרות שנים יהיה לנו הרבה יותר כייף לחיות ולא נשאל שאלות על עצם קיומנו או נפחד בצורה מחרידה מהמוות הנוראה, ונרתום ביחד את חקר העבר לעזרת חקר העתיד!
אני הכותב של הספר אדם צעיר יחסית וגם עם השכלה, ואם אני הזזתי את כל פעולות החיים בשביל הנושא אז כנראה שזה לא כי השתגעתי, להיפך, כל זה והספר הם בשביל לחלוק אתכם את כל התמונה.