epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

זרה ביפן

זרה ביפן

סוזי כהן, אוקובו

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 01-04-2021

ת. עדכון אחרון: 01-04-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: פרוזה

זרה ביפן
סוזי כהן, צעירה ישראלית שאיבדה את אמא, מתקשה להסתגל לחיים באותו הבית עם אשתו החדשה של אביה, ומחליטה ביום אחד לנסוע למזרח. אולם בעוד שרבים הצעירים היוצאים למה שנודע כ"טיול אחרי הצבא",
מבחינתה זוהי נסיעה לצורך בניית חיים חדשים הרחק מביתה ומארצה.
בספר זה מתארת סוזי ברגישות רבה את סיפור התאקלמותה בטוקיו, למן הרגע שבו החלה לעבוד כמארחת
בבארים, נישואיה לאיש עסקים יפני גרוש ואב לילדים, משברים חברתיים וכלכליים שחוותה תוך כדי נסיונה להתאקלם בתרבות המקומית, השונה כל כך מזו שהכירה כאן בישראל.מעבר להיותו מעניין, זהו סיפור חשוב המאפשר לקוראים להכנס אל נבכי התרבות היפנית, ואל תוככי המנטליות האחרת, ולא מזווית הראייה של התייר המצוי. המסלול שחוותה סוזי, מזכיר רכבת הרים הדוהרת במרץ, עולה על הפסים ויורדת מהם לסירוגין, בהתאם לזמן ולתקופה.
את הקשיים שצצו בדרכה, כולל מחלת סרטן, נפילת הבורסה ביפן, אירועי הצונאמי, הפכה לבסוף - מי שהגיעה כצעירה תמימה וחסתה בצילו של בעלה - להצלחה מרשימה כאשת עסקים שאינה תלויה באיש. היא לא אמרה נואש ולאחר כל משבר מצאה פתח לדרך חדשה והעצמה נשית.בספר פרטים רבים העוסקים בחייה, נישואיה והולדת בנה. לכאורה סיפור אישי הכתוב ברגש וברגישות. אולם הקוראים יגלו עד מהרה כי דרך סיפורה, ניתן ללמוד על עצמנו, על טלטלות החיים הפוקדות כל אדם בעת כזו או אחרת, ועל העוז והאומץ להתמודד עמן.
בין לבין יילמדו הקוראים על אורחות החיים של הנשים