epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

יש מועד ב'?

יש מועד ב'?

שי אלבז-דרור

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 20-06-2021

ת. עדכון אחרון: 20-06-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנרים: עיון, חינוך

בשכונה המעורבת שגדלתי בה לא היו יותר מדי אפשרויות: יכולת להיות עבריין או להיות בן אדם. מכות, גניבות, פריצות וסמים היו חלק בלתי נפרד מנוף ילדותי, והקִרבה לחברים האלה שמה אותך בעמדה של כוח. אמא שלי בחרה עבורי את האפשרות השנייה.
"אוי ואבוי לך אם אני אראה אותך משחק עם מיכאל, זה יהיה הסוף שלך."
"תיזהר שלא אראה אותך מסתובב עם צ'יקו. אני אהרוג אותך."
"אני לא מקנאה בך אם אני אשמע ששיחקת על כסף. את העיניים אני אוציא לך."
האיומים שלה עלי ועל חברַי עשו אט אט את שלהם, עד שבגיל עשרים ושתיים, בניגוד מוחלט לצפוי, בחרתי בדרך החינוך. בדיוק כמו אמא שלי.

יש מועד ב'? הוא ספר ובו אירועים שנצרבו מילדותו של שי אלבז-דרור ועיצבו את אישיותו. אט אט הילד הלך וגדל והפך לאבא ולמחנך, וכעת לראשונה הוא משתף ברגישות טפח ועוד טפח, סיפור ועוד סיפור מהבית ומבית הספר וחושף את תפיסת עולמו המיוחדת בחינוך, במנהיגות ובמשפחה.

מתוך תגובות של הורים ואנשי חינוך שקראו את הספר:
"הכתיבה שלך כל כך יפה, כנה, עמוקה ומרגשת. כל סיפור שלך הוא עונג צרוף. פשוט שברת לי את הלב."

"ההתבוננות שלך והדרך בה אתה מגיש את הדברים קסומה. מכל סיפור ניתן ללמוד דבר על החיים, ועלינו כהורים וכאנשי חינוך. זכות גדולה לקרוא ספר מאיש חינוך אמיתי שאוהב אדם. מקסים, מצחיק ומרגש!"

"זהו ספר על זמני שמעניק לך תובנות ונותן לך כוחות להיות אדם, הורה ומחנך טוב יותר. ספר חובה!"

שי אלבז-דרור, יליד 1974, הוא לפני הכל איש משפחה, שנשוי להדר ואבא ליהונתן, לאיתמר ולהראל, ולאחר מכן הוא איש חינוך שזכה לחנך במשך 20 שנה אלפי תלמידים באהבה ללא גבולות במסגרת תפקידיו כמורה, כמחנך וכמנהל בית ספר, ולבסוף הוא מכשיר סגני מנהלים ורכזי שכבות להיות מנהיגים בעולם אוהב יותר.