epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

פרש המוות

(דירוג אחד)

פרש המוות

ניקה

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 13-08-2023

ת. עדכון אחרון: 13-08-2023

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנרים: פנטזיה, רומנטיקה, אירוטיקה

"אז אתה לא מכחיש את היותך קוסם שחור. אתה אינפרני, מהממלכה האפלה."כשלא ענה, העזתי להביט בו. הוא חזר לעמוד על רגליו ועיניו הכחולות והצלולות ננעצו היישר בעיניי. יכולתי להישבע שסלסט תמרנה את הזמן סביבנו כי הכול חדל מתזוזה. פישקתי את שפתיי כשחמימות הצטברה בבטני התחתונה.
"הממלכה האפלה, את אומרת? שמעתי כינויים גרועים מכך."
"כל ממלכה שמבקשת לפגוע בממלכה אחרת היא אפלה. לדעתי הכינוי ראוי לה."

הכול הסתיים לפני שני עשורים כאשר המלחמה הכניעה את הארץ כולה והערפל השחור התפשט בין נתיני הממלכות, תושביה.
הכול התחיל בבוקר יום הולדתה העשרים ואחד של אשלנד, כאשר אבן האוניקס הלבנה שקיבלה במתנה מהוריה רגע לפני שנאלצה להיפרד מהם החלה לזהור.
מלאת תקווה להשכנת שלום בין הממלכות, אשלנד מתכוננת לצאת למסע לצידו של קאטו, האביר הנאמן, וחברים נוספים. בכוונתה של אשלנד לדרוש לעצמה את מקומה הראוי על כס ממלכת אלמורה, אך כוחות אפלים החפצים בעוצמה הטמונה בידיה יעשו הכול כדי למנוע ממנה להגשים את ייעודה.
אשלנד עתידה לגלות שאויבה הגדול ביותר הוא בן בריתה החשוב ביותר, או שמא אין זה המצב? האם הוא עתיד להוביל אותה אל סופה? האם קיימים חיים ללא המוות, והאם המוות אינו אלא חיים?

פרש המוות הוא ספר הביכורים של ניקה. זו פנטזיית הרפתקאות ארוטית סוחפת, מלאת תהפוכות ושינויים שיותירו את הקורא מרותק עד לדף האחרון.





סקירות

01/12/2021

 

הספר כתוב מצוין, השפה עשירה, בניית העולם מדויקת ואמינה, כל דמות עמוקה ועוברת תהליך משלה, התיאורים מהפנטים וסחפו אותי לעולם אחר, העלילה מרתקת וסיפור האהבה מיוחד במינו.

לא הצלחתי לעצור את הקריאה! (ואני נוטשת סדרתית). בכל פעם שחשבתי שאני יודעת מה עומד להתרחש היתה תפנית נוספת בעלילה.

והחשוב מכולם- הספר עמוק ומחביא מסרים לעולמנו. על אף שזו פנטזיה הוא עורר אותי לחשוב לא פעם על חיינו, על רוע, על אהבה, על תקווה ועל אמונה.

תודה על יצירת מופת מדויקת!

נהנתי מהמילה הראשונה ועד האחרונה.

ממליצה לכן לקרוא ומצטערת על מי שלא קוראת פנטזיה- אתן מפסידות כאן בענק!

 

הצג עוד...