epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

מודל הדבש בהורות ובחינוך

מודל הדבש בהורות ובחינוך

חזי יוסף

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 19-09-2021

ת. עדכון אחרון: 19-09-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: חינוך

מודל הדבש (דרך, ביטחון, שלווה) שפיתח ד"ר חזי יוסף הוא כלי עזר שימושי להורים ולאנשי חינוך, במגוון נושאים, ביניהם: טיפוח ההערכה העצמית של הילד + עידוד תחושת המסוגלות + השגת שליטה עצמית ודחיית סיפוקים + פיתוח ראייה לטווח ארוך + פיתוח מיומנויות חברתיות + התמודדות נכונה עם בעיית קשב וריכוז ולקויות למידה בכלל, מבלי לפגוע בהערכה העצמית + יצירת סביבה מאפשרת שמעודדת התנסות, שיתוף, בקשת עזרה וזכות מלאה לטעות + דרכים לשיפור המוטיבציה + פיתוח סמכות לצד האהדה והחיבוק + חשיבות הדגש על החוזקות, החשיבה החיובית והמחשבות הנעימות על כל מרכיבי המשפחה או מערכת החינוך + הדרכה הורית על בסיס מודל הדבש, כולל ההתמודדות ההורית עם סוגיית המסַכים המאתגרת ושימור הזוגיות ביומיום העמוס.
בחלקו הראשון של הספר מביא המחבר סיפורים קצרים מתחנות משמעותיות בחייו – כילד שנשא באחריות עצומה, כנער בימי מלחמת יום כיפור, כחייל בשירות הצבאי, שכלל את מלחמת לבנון הראשונה, כהורה, כמנהל כפר נוער וכפסיכותרפיסט (CBT).

ד"ר חזי יוסף מנהל מוסדות חינוך מזה 25 שנה – האחרון שבהם כפר הנוער המצליח כנות-נעמת. בנוסף הוא משמש כפסיכותרפיסט קוגניטיבי התנהגותי (CBT), חבר הוועד המנהל במכללה האקדמית אחווה ומרצה במכללה למנהל ובקריה האקדמית אונו.