epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

אם זאת מלחמה

אם זאת מלחמה

אבישג צ'רחי

יהלומים הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 13-01-2022

ת. עדכון אחרון: 02-02-2022

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן

אגם החלום הכי גדול שלי הוא להיות אימא, אבל עד עכשיו זה לא קרה. תמיד אהבתי ילדים ומגיל צעיר נאלצתי לגדל לבד את אחותי הקטנה. האהבה והדאגה שלי אליה הביאו אותי אפילו לוותר על עומרי, אהבת חיי, וכדי לשכוח אותו נסעתי רחוק והתחתנתי עם אחד היהודים העשירים בארצות הברית. אבל זה לא קרה, לא הצלחתי לשכוח אותו, הלב שלי נשאר שלו.
בסופו של דבר חזרתי לישראל ושמתי לעצמי למטרה להחזיר את עומרי אליי. אבל שום דבר לא הכין אותי למפגש עם עידו, הבן שלו, שכבש אותי מהרגע הראשון והזכיר לי את הילדות שלי.

עומרי
עזבתי את המולדת שלי, צרפת, ועליתי לישראל מתוך אהבה אליה, אל אגם. רגע אחד היא הסכימה להיות אשתי, ורגע אחרי היא נעלמה בלי לתת הסברים. שש שנים אחרי הפרידה היא חזרה לחיים שלי, כרעם ביום בהיר. אני רוצה לשנוא אותה כי נכנסתי לתסבוכת שאני נמצא בה מפני שהיא עזבה אותי, אבל האהבה שלי אליה עדיין חזקה.
אני לא יודע אם אוכל לסלוח לה. אולי פשוט לא נועדנו להיות יחד.

אם זאת מלחמה מאת סופרת רבי המכר אבישג צ'רחי הוא רומן עכשווי נוגע ללב, שאי אפשר להניח מהיד, על אהבת נעורים שלא עומדת במבחן הזמן אבל למרות כל המכשולים עדיין בוערת.
ספרים נוספים שיצאו בהוצאת יהלומים: כמו שהיינו פעם, הצל ששומר עליי, האהבה הנכונה שלי והצל שמלווה אותי. כל הספרים כיכבו ברשימות רבי המכר בארץ וזכו להצלחה רבה.