epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

אבני החכמה דבר הבורא

אבני החכמה דבר הבורא

שושנה דונאיה

הוצאת רב מכר

ת. כניסה לקטלוג: 19-04-2018

ת. עדכון אחרון: 07-02-2018

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: עידן חדש

שאלת את עצמך למה אנחנו כאן? למה יש רוע בעולם? האם אתה מאמין שהדברים אינם כפי שהם נראים, שיש סיבה נסתרת לכל זה?
האנושות נעה לקראת מודעות חדשה. אנשים בעלי תודעה קבוצתית מפותחת יהיו מסוגלים ליצור, לשנות, להשפיע ולעצב את המציאות על כדור הארץ!
ידע זה מביא אליכם את סיפור הבריאה הקדומה. ידע שהיה נסתר מעיניכם עד היום והוא מבקש להתגלות מחדש. מטרתו להעלות את המסך ולגלות את מטרת היותכם כאן, בעולם הפיזי, על פני כדור הארץ, לייצור עבודת שחרור וריפוי בין העולמות העליונים לעולם הפיזי. משחק הקוסמוס עומד לסיים את מהלכיו, לשנות את התמונה הכוללת.

כיצד שינויים אלה יכולים להתרחש?
הספר "אבני החוכמה - דבר הבורא" משלב בתוכו חלק סיפורי עם ידע קדום שמתגלה עכשיו, הכולל צירופי אותיות ומילים, קודים שיאפשרו לכם להתחבר לתדרים פנימיים עמוקים, ויצירת הכוח לשנות את התת-מודע האישי שלכם ואת ערוצי התקשורת הפתוחים. מטרת הידע היא לעזור לתת—מודע הקולקטיבי האנושי להשתחרר מדפוסים שהביאו את האנושות למצב של חוסר אונים, פחד, כעס, טינה ומלחמה.
לתכנת מחדש את מערכת האמונות שלכם וליצור ריפוי רב עוצמה שישנה את הביטוי של הדנ"א ביצירת המציאות הפיזית שלכם.

שושנה דונאיה היא מורה רוחנית, מובילה בתחום הטיפול והריפוי האנרגטי, פיתחה שיטות טיפוליות אנרגטיות ייחודיות לאבחון ושחרור של חסימות עתיקות. לימדה עשרות אלפי תלמידים. היא פירסמה שלושה ספרים על מודעות וריפוי. חלק מיעודה הוא ריפוי ופתיחת ערוצים אנרגטיים ברחבי העולם. היא מעבירה ידע רב לכלל – תמיכה להולכים בדרך הרוחנית.

יהודית מליק - עורכת וסופרת ידועה- "קשה מאוד להניח את הספרים מהיד, יש בהם מגנטיות אנרגטית שעוטפת את הקריאה. הכתיבה ייחודית מאוד, שונה ומרתקת.."
אבי פרידמן- בנקאי בכיר - "קראתי את ספרך והוא מדהים. היה יאה לו היה מתפרסם כאחד הספרים החשובים בעולם. תכניו מעמיקים ומאוד מורכבים, ומן הסתם לא ידועים מספיק לקהל הרחב"...