epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

בעקבות הלב

בעקבות הלב

לאור פז-נוירוזן

סגול

ת. כניסה לקטלוג: 22-04-2019

ת. עדכון אחרון: 22-04-2019

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: העצמה ואימון עצמי

תחושות עצב וריק היו אלו שגרמו ללאור לצאת למסע חיפוש. היה זה מסע אל הלא נודע, שבמהלכו נחשפו לפניה כאב גדול ופחד מודחק. תוך כדי התמודדות עם תלאות נפשיות קשות, הצליחה לאור להשתחרר מדפוסים ומקיבעונות, ולגלות בתוכה עוצמה ואהבה אינסופיות. המסע היה ארוך ואינטנסיבי, אך בסופו אלומת אור ותקווה שהביאה לגילוי ולמימוש ייעודה.
הספר "בעקבות הלב" נע מתחושות עצב, כאב וייאוש אל עבר אהבה פורצת גבולות, תקווה ואושר צרוף. הספר שוזר באלגנטיות, בהומור ובשנינות מהפנטת תובנות מעצימות, ומאפשר לקורא תחושות התרוממות. הקורא יתחבר להבנת חשיבות ההכרה באמיתות של הלב, דרך מסע חזרה הביתה, לתוך עצמו – שם נמצאות כל התשובות.

לאור פז-נוירוזן היא אישה, עצמאית, אמא, מטפלת, מרצה ובת זוג. היא מחוברת לאמונה שבתוכה, לנקודת מהות פנימית, ומטפלת בעצמה ובאחרים מתוך אהבה, משמעות ותחושת שליחות. ארגז הכלים של לאור גדוש, וטומן בחובו את שיטות "המסע", "אקטיבציה", "שטיפה אנרגטית" ועוד, ובעיקר – הרבה מאוד אהבה ואמונה ביכולת של כל אחד מאתנו לרפא את עצמו ולהתחבר למהות האמיתית שלו, שהיא רחבה, שלמה, רבת עוצמה ומלאה באהבה.

ברנדון בייס היא מייסדת שיטת "המסע". כתבה ספרי מודעות וריפוי שהפכו לרבי-מכר בינלאומיים ותורגמו לעשרות שפות כולל עברית. ביניהם: "המסע", "חופש הוא", "המסע לילדים", "אור בלב האפלה" ועוד. ברנדון מרצה מוערכת ומבוקשת בכל רחבי העולם, ומורה למודעות ולריפוי הוליסטי.
"לאור משתמשת בחוויות, בהתנסויות ובתובנות האישיות שלה כדי לכוון בעזרתן את תשומת ליבם של קוראיה אל תוך עצמם, בטבעיות וללא מאמץ, וכדי לאפשר להם לחבק ולשחרר את כל החסמים שעומדים ביניהם ובין גילוי האמת.היא מובילה את קוראיה בדרך מעשית וישירה אל ההבנה כי בקבלה ובהכלה שוכנים החופש, האהבה והאמת שאותה הם מבקשים למצוא".
ד"ר נאדר בוטו, קרדיולוג לב בכיר, מייסד ומפתח רפואה אינטגרטיבית מאחדת ואת שיטת הריפוי "השטיפה האנרגטית": "המסע רב העוצמה של לאור והשיבה שלה הביתה אל עצמה מעוררים בקורא אמונה שזה יכול לקרות לכל אחד... זהו ספר שקוראים בנשימה אחת!"