epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

מפלט

(דירוג אחד)

מפלט

עדי קרנקורס

סתיו הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 28-10-2018

ת. עדכון אחרון: 31-10-2018

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

"בטוח, שפוי ובהסכמה מלאה"
"המפלט", מועדון הפטיש היוקרתי והמצליח ביותר בצפון. אין פנטזיה סוטה מדי, אין גחמה שלא ניתן לספק.
מסיכות
נועה מאוהבת בארז, הבוס שלה כבר חמש שנים. היא המזכירה שלו, אשת הסוד שלו וחברה טובה. אבל ארז מאורס לאישה אחרת.
כשהאירוסין שלו מתבטלים, נועה רואה זאת בתור סימן, ההזדמנות האחרונה שלה לכבוש אותו וכל האמצעים כשרים. אבל ארז עיוור לחלוטין למה שנמצא מתחת לאף שלו. האם הוא יצליח להתעורר לפני שזה יהיה מאוחר מדי?
שליטה
עומר, איש עסקים ממולח, פלייבוי ודום בעולם הבי.די.אס.אם. יש לו הכל, אבל הוא רוצה את הדבר היחיד שהוא לא מצליח להשיג, את נופר.
היא מסרבת לו בכל הזדמנות ונהנית להתגרות בו בנטיות השתלטניות שלו. היא אישה עצמאית ואסרטיבית שרגילה לנהל את החיים שלה ושל אחותה מגיל צעיר מאוד. היא רואה את עומר בתור ילד קטן וחסר דאגות שרק רוצה צעצוע חדש.
האם היא תיתן לעצמה לשחרר את השליטה ואת משקעי העבר? האם עומר יצליח לגרום לה לראות אותו בתור הגבר שהוא ולא בתור הסטיגמות שקיימות עליו?
גמישות
ראול, כדורגלן בליגה הספרדית, כוכב בתחומו שכל עולמו קורס עליו, לאחר פציעה גורלית.
מיכל היא הפזיותרפיסטית שלו, האישה הכי מרשימה ורצינית שהוא הכיר. האישה היחידה שלא נופלת לרגליו. להפך, נראה שדווקא הכסף שלו וההתנהלות הרהבתנית שלו מעוררים בה כעס וסלידה.
בתוך סיטואציה בלתי אפשרית כשהעתיד המקצועי שלו מונח על כף המאזניים. ראול מגלה מה חשוב לו באמת.
פלדה
דור, הדום הכי קשוח ומאיים ב"מפלט", נרדף על ידי שדי העבר. טראומה קשה בעברו הותירה אותו קר, אפל וחסר רגש.
שרון, מאוימת ומוקסמת ממנו בו זמנית, חווה איתו לילה מושלם אחד של מסירת שליטה והגשמת פנטזיות. אבל החיים האמתיים, משקעי העבר ותוכניות העתיד, מחכים לשניהם מעבר לפינה ומפרידים ביניהם.
גבולות
מור מאוהבת באיתי כבר שנתיים, הוא החבר הכי טוב של בעלה של אחותה. מהיום שהיא מכירה אותו היא יודעת בתוך עמקי נשמה, שהוא האחד בשבילה והיא האחת עבורו. אבל איתי מתעקש לראות אותה בתור אחות קטנה ושתיים עשרה השנים שמפרידות ביניהם, רק מחזקות את ההשקפה שלו. הוא לא מסוגל לתת לה הזדמנות והיא לא מסוגלת לוותר עליו. אחרי תקופה ארוכה בהופעות בעולם כרקדנית מקצועית, היא חוזרת הביתה עם מטרה אחת. לתפוס את איתי, לתמיד.
דום
יואב, השולט האולטימטיבי. חייו מוקדשים לעולם הבי.די.אס.אם בצורה מוחלטת וחסרת פשרות. לא ניתן להתעלם ממנו, לא ניתן להפר את ההוראות שלו. כשהוא מדבר, מקשיבים לו. כשהוא הולך, מפנים לו את הדרך.
רעות, שמעולם לא הסתירה את הסלידה שלה מנושא השליטה והכניעה, לא מצליחה להתכחש למשיכה שלה ליואב, לרצון שלה להיות איתו. הם חברים טובים כבר שנים והיא בוטחת בו, אבל היא לא מסוגלת לקבל את העולם שלו והוא, לא יוותר על הצרכים שלו. אבל יש שני דברים שהוא צריך, בי.די.אס.אם ורעות.
שישה סיפורים שנשזרים ביחד לעולם אחד. סיפורים על חברויות, נאמנות, מתיחת גבולות והתייצבות מול פחדים.