epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

לשחד את הלב

(3 דירוגים)

לשחד את הלב

וילה נאש

ונוס הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 22-05-2022

ת. עדכון אחרון: 26-05-2022

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומנטיקה

דיוק אוונס בסך הכול יצא לטיול במסלול ההליכה האהוב עליו. הוא לא ציפה למצוא שם אישה יפה שמנהלת תחרות מבטים עם ביזון עצום. הוא גם לא ציפה לראות אותה שוב לאחר שהציל אותה מהחיה הזועפת. בתור השריף של העיירה קלאמיטי במונטנה, הוא זכה לחוות לא מעט אירועים מפתיעים בחייו, והוא מופתע שוב כשהוא עוצר בכביש מכונית שחורה מבריקה ומגלה מאחורי ההגה את אותה אישה מסתורית.רק שהיא שיקרה לדיוק. היא המציאה לעצמה שם מזויף כמו צבע השיער שלה. לפי רישיון הנהיגה שלה, שמה האמיתי הוא לוסי רוס, והיא זמרת ​​הקאנטרי המפורסמת שהיעלמותה הפתאומית הייתה הנושא החם בחדשות במהלך השבועיים האחרונים.
הוא לא בטוח מדוע לוסי שיקרה לגבי זהותה או מדוע היא בקלאמיטי. והיא לא מדברת. במקום זאת, היא מציעה לו שוחד כדי לשמור על סודה, אבל דיוק לא רוצה את הכסף שלה. הוא רוצה לדעת למה האישה היפה הזו בורחת. והוא יעשה הכול כדי לגלות את התשובה.
"לשחד את הלב" הוא הספר הראשון בסדרת קלאמיטי, המביא את סיפורם המרגש ומלא התהפוכות של דיוק ולוסי. זהו סיפור על אהבה בעיירה קטנה המתרחש בנופים המרהיבים של מונטנה. ניתן לקרוא אותו כספר יחיד.
וילה נאש הוא שם העט והאלטר אגו של סופרת רבי המכר הבינלאומית דבני פרי. היא מתגוררת במדינת וושינגטון ואוהבת לכתוב רומנים עכשוויים המתרחשים במונטנה, שם נולדה.

סקירות

06/02/2024

ספר מושלםם, חד משמעית ה 5/5 הכי קל שהיה לי!

הצג עוד...

10/11/2023

הערה לעצמי: אם אי פעם אני עושה לספר רירייד אסור לפספס את המילה סטראפלס כי זה הופך לבדיחה פרטית וזה שיגע לי תשכל כשקראתי על זה ולא הבנתי על צה מדובר

הצג עוד...