epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

איש שטח

איש שטח

ג׳ון לה־קארה

כנרת, זמורה

ת. כניסה לקטלוג: 10-08-2020

ת. עדכון אחרון: 10-08-2020

להשיג בחנויות הבאות:

נט, איש שירות המודיעין החשאי של בריטניה, בן 47, משוכנע ששנותיו כמפעיל סוכנים ותיק כבר מאחוריו. הוא חוזר ללונדון, אל אשתו הסבלנית פְּרוּ. אבל לנוכח האיוּם הגובר מצד המרכז המוסקבאי, "המשרד" מטיל עליו עוד עבודה אחת - ניהול "המקלט", תחנת משנה בלתי פעילה של "כללית לונדון", ובה ערב־רב של מרגלים כושלים. נקודת האור היחידה בצוות היא פלורנס הצעירה, השואפת להגיע אל המחלקה הרוסית ושׂמה עין על אוליגרך רוסי שידו בכול ברוסיה.נט אינו רק מרגל – הוא גם שחקן בדמינטון מושבע. היריב הקבוע שלו בימי שני בערב הוא בחור צעיר ממנו בשנות דור, אד הבודד והמרוכז בעצמו. אד שונא את הברקסיט, שונא את טראמפ ושונא את עבודתו בגוף תקשורת חסר שאר רוח. אך דווקא אד, מתברר, הוא שיוביל את פְּרוּ, את פלורנס ואת נט עצמו בנתיב של זעם פוליטי, שילכוד ברשתו את כולם.
איש שטח הוא דיוקן מקפיא דם של זמננו, לעיתים קורע לב לעיתים שופע הומור שחור, המסופר לנו בתחושת מתיחות מתמדת בידי הכותב הגדול של תקופתנו.
״כתיבה מהמעלה הראשונה, שרטוט דיוקנאות מדויקים, תחבולות מחוכמות של סופר בקי במלאכתו — כל סימני ההיכר של לה קארה נוכחים בסיפור הקִצבי, המפתיע והמשמח־מעציב הזה." וול סטריט ג'ורנל

"מגדולי הסופרים המעמתים אותנו עם דו־משמעות מוסרית, חוקר בלתי נלאה של שטח ההפקר האפלולי הזה והמלא סתירות." לוס אנג'לס טיימס
"שום סופר אחר לא מיפָּה כך — בלי רחמים מבחינת הפוליטיקאים, אבל באופן מושך ומרתק מבחינת הקוראים — את ההיסטוריה הסודית של זמנו."
הגרדיאן
"הרומנים של לה קארה מבריקים כל כך, כי הם מהימנים לחלוטין מבחינה רגשית ופסיכולוגית." ניו יורק טיימס
"אקטואלי כל כך עד שהוא מתפרץ בדחיפוּת כמו בּיפּים של מבזק חדשות."
וושינגטון פוסט
"לה קארה הוא מכותבי הרומנים — מכל הסוגים — הטובים ביותר שלנו."
וניטי פייר
"תעודת כבוד לקריירה היוצאת מגדר הרגיל של סופר שאין דומה לו."
קירקוס רוויו
"השטף המתמיד של רגשות עזים מציב את לה־קארה לא רק מעל לכל סופרי המתח המודרניים, אלא מעל לרוב כותבי הרומנים הפועלים כיום."
פיננשל טיימס

ג'ון לה קארה, שם העט של דיוויד קורנוול, נולד ב־1931 ולמד באוניברסיטאות ברן ואוקספורד. הוא לימד באיטון ושירת במודיעין הבריטי במהלך המלחמה הקרה. ב־55 השנים האחרונות הוא מתקיים מכתיבה. הוא מחלק את זמנו בין לונדון וקורנוול.