epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

המוח המאושר

המוח המאושר

דין ברנט

כתר

ת. כניסה לקטלוג: 20-06-2019

ת. עדכון אחרון: 11-06-2019

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: עיון

כולנו מייחלים לאושר, אך האם הוא דבר מובהק שניתן למדוד? בהמשך לספרו המוח הטיפש, יצא דין ברנט לחקור מהם הדברים שגורמים לנו אושר, מדוע הם מסיבים לנו אושר, מה זאת אומרת להיות מאושר ומעל לכול, מה יודע המדע על "המוח המאושר". ברנט סוקר את השפעתם של גורמים שונים על האושר, החל במקום המגורים, עבודה, זוגיות, חיי קהילה והומור, וכלה בהצלחה ובכסף. הוא אינו פוסח על דבר ועונה גםעל שאלות כגון: האם קומיקאים עצובים יותר מאנשים אחרים? מדוע כמאמר הקלישאה, אם כולם יקפצו מהגג סביר להניח שגם אנחנו נעשה זאת? איזו מוזיקה תגרום לנו לרקוד? מדוע יש אנשים שנהנים מאלימות גרפית ומאימה? ומה תפקיד המוח בכל זה?
באמצעות מחקרים מדעיים, אנקדוטות משעשעות וראיונות עם דמויות מגוונות - קומיקאים, מדענים, פסיכולוגים, מיליונר שעלה לגדולה, מומחיות למערכות יחסים ומיניות וזמרת מפורסמת - מתחקה ברנט אחר תשובות לשאלות הרבות שחֵקר האושר מעלה.
בסגנונו הבהיר והמבדר הוא מלמד אותנו על תפקודי המוח במצבים שונים ונוגע בהיבטים העדינים והייחודיים של הקיום האנושי. אמנם אין מדובר בספר עזרה־עצמית, אך מתוך הבנה כיצד מוחנו פועל, יוכל הקורא להיטיב להבין את עצמו.