epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

הנערה שהשיבה עין תחת עין

הנערה שהשיבה עין תחת עין

דיוויד לגרקרנץ

מודן

ת. כניסה לקטלוג: 15-11-2017

ת. עדכון אחרון: 13-11-2017

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: סיפורת מתורגמת

ליסבת סלאנדר יושבת בכלא לאחר שהואשמה בלקיחת החוק לידיה, למרות שלמעשה הצילה את חייו של ילד. בינתיים מתגלים לליסבת באקראי מסמכים ישנים מילדותה, שמעלים זיכרון שהיה קבור שנים.ליסבת לא יכולה לחקור מהכלא, אבל יודעת שהיחיד שיוכל לעשות זאת בשבילה הוא מיכאל בלומקוויסט.
בלי לדעת למה, ליסבת שולחת אותו לחטט בפרטים הישנים האלה, בלומקוויסט בודק את השם שליסבת נתנה לו: לאו מנהיימר, אנליסט בחברת השקעות ופסנתרן מחונן. ככל שבלומקוויסט מעמיק לחפש
הולכות ונערמות שאלות מתמיהות: איזה סוד מסתירה משפחת מנהיימר המיוחסת? ומה באמת מסתתר מאחורי תאונת ציד שהתרחשה לפני למעלה מעשרים שנה ובה נהרג האדם היחיד שלאו בטח בו?
החוטים שבלומקוויסט מושך מובילים אל גוף חשאי שנקרא 'מאגר לחקר גנטיקה וסביבה', ועם כל קצה חוט שנפרם הולך ומתחוור לו לתדהמתו במה עסק הארגון ואיזה תפקיד מילא בילדותה של ליסבת.
האנשים שנטלו חלק בארגון מוכנים ללכת רחוק מאוד כדי לחפות על מעשיהם. גם ליסבת מוכנה ללכת רחוק כדי להשיב להם כגמולם. אך ייתכן שהפעם הלכה רחוק מדי.
הנערה שהשיבה עין תחת עין, הספר החמישי בסדרת “מילניום“ עטורת השבחים מתעלה על קודמיו בסיפור מדהים שמעלה את הקורא לרכבת הרים של פיתולים עלילתיים, עד לסיום הדרמטי המטלטל.
הספרים האחרים בסדרת “מילניום“, 'הנערה עם קעקוע דרקון', 'הנערה ששיחקה באש', 'הנערה שבעטה בקן צרעות' ו'הנערה ברשת העכביש', יצאו בעברית בהוצאת מודן.