epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

סטוקר

סטוקר

לארס קפלר

מודן

ת. כניסה לקטלוג: 11-11-2018

ת. עדכון אחרון: 08-12-2017

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: מתח ופעולה

רוצח סדרתי מצלם את קורבנותיו בלי ידיעתן ומעלה את הסרטונים ליוטיוב. כמה דקות אחר כך הן כבר יימצאו מתות, לאחר שנרצחו באכזריות יוצאת דופן. לכולם ברור שהרצח הבא הוא רק עניין של זמן אבל לצוות החקירה המיוחד אין אפילו קצה חוט, והוא זקוק לכל עזרה אפשרית.
הפסיכיאטר אריק מריה ברק, הידוע כמהפנט בעל שם עולמי, מוזעק כדי לחקור את אחד העדים. להפתעתו, המידע שהוא מחלץ מהעד מסכן דווקא אותו, והוא מחליט להסתיר זאת מהמשטרה. אבל ככל שהחקירה מתקדמת, מתרבים הממצאים הקושרים את המהפנט לקורבנות.

התפנית בחקירה מגיעה בעזרת יונה לינה החוקר המוכשר, שמותו לפני שנה הכה בהלם את כל חבריו בתחנה. יונה ביים את מותו וברח עם משפחתו הקטנה, כדי להגן עליה מפני נקמתו של פושע שיושב בגללו בכלא. הפושע מת, ויונה חוזר לזירה. זקן וחולה, אבל חד ונחוש מתמיד. יונה מגלה את זהות הרוצח, אבל מדובר בדמות חמקמקה ומתוחכמת שמצליחה להוליך שולל את כולם ולהפליל את אריק, המהפנט. ליונה אין זמן לשכנע את הטועים. הוא מבין שהרוצח מאבד שליטה והופך אכזרי ומסוכן עוד יותר. יונה נאלץ לעבור על החוק, ושוב לסכן את עצמו ואת כל היקר לו, כדי להגן על חפים מפשע.

לארס קפלר הוא שם העט של אלכסנדרה ואלכסנדר אמדורל.

זהו רב־המכר החמישי שיצא בסדרת הבלש יונה לינה. קדמו לו 'המהפנט', 'חוזה פגניני', 'משחקי זיכרון' ו'איש החול' שיצאו בעברית בהוצאת מודן.