epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

המצוד בעקבות השועל

המצוד בעקבות השועל

נתן רונן

ePublish הוצאת ספרים

ת. כניסה לקטלוג: 31-03-2022

ת. עדכון אחרון: 30-03-2022

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: מתח

לאריק בר נתן, המשנה לראש המוסד וראש מנהלת המבצעים של המוסד הישראלי למודיעין ולתפקידים מיוחדים, חשבון פתוח עם “השועל”- גנרל קאסם סולימאני מפקד גייס אל קודס - המוח המתוחכם מאחורי המתקפה האיראנית מרובת החזיתות על מדינת ישראל ויצואן המהפיכה האיסלאמית בעולם.
אריק רוקם תכנית נועזת וחסרת מעצורים, המשלבת לוחמים רגליים ולוחמי סייבר. הוא רותם למשימה עמיתים מנוסים לצד טיפוסים מפוקפקים, ומפעיל מיומנויות ריגול ולוחמה חדשניות על קצה גבול הדמיון, בניסיון לחסל את יריבו הבלתי-נלאה ולסכל את מזימותיו.
ביד וירטואוזית מפגיש הסופר את בר נתן, גיבור הספר, באנסמבל מרתק של מקומות ודמויות, אשר צובר תאוצה ומותיר את הקורא דרוך, עד לקרשנדו הסיום.
“המצוד אחר השועל” הוא דרמת ריגול קצבית, חובקת עולם, מורכבת ובעלת עוצמה שאף בוחנת את מצבו הקיומי של המרגל – הבדידות, ההקרבה, השקרים, ההתמסרות לעבודה וההתמכרות לאדרנלין – שאין בכוחה של המסגרת המשפחתית לפצות עליהן. יחד עם זאת ואולי מעל לכל – זוהי יצירה שמבקשת להזכיר לנו את יכולתו של האדם לחשוב מחוץ לקופסה, להעז ולנצח.
מספריו הקודמים של נתן רונן: “אמן הצללים” (2020), “לרדוף אחרי צל” (2017), ו”מסכות וצללים” (2014).
נתן רונן, איש מערכת הבטחון בעברו, מספר את סיפורם של אנשים מיוחדים המקדישים את חייהם לביטחונו של הכלל ומשלמים על כך מחיר אישי יקר. אנשים אלה חיים בצללים, פועלים במסכות ובזהות שאולה ומפחדים כמו כולנו מן הבדידות.