epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

שלושה ימים בבורדו

שלושה ימים בבורדו

אילן ברדה

ePublish הוצאת ספרים

ת. כניסה לקטלוג: 10-01-2022

ת. עדכון אחרון: 12-09-2021

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: סיפורת

חמוש בנחישות למנף את החלמתו מסרטן קטלני. לערוך שינוי בחיי השגרה האמידים והבודדים שלו ו״לחיות את הרגע״ כדרך חיים, נוסע אוהד, 49, ללמוד על היין של מחוז בורדו בצרפת. במלון הוא פוגש במישל, יפהפייה בריטית ילידת המחוז, שמזכירה לו את קארן הגרמנייה שהייתה אהבת חייו, ויחד הם יוצאים למסע בין כרמים ויקבים, שמוליד מסע אל אהבה אסורה. שלושה ימים משכרי חושים בבורדו גדושת היין מוציאים סודות אצורים, וממשיכים למפגש משולש בעת שקארן חוזרת במפתיע אל חייו ופוגשת את מישל - נשמתה התאומה - נשמתם התאומה.שלושה ימים בבורדו מתאר את משולש האוהבים הסודי, המתבסס ומתעצם, מיטלטל ומתפצל, מאתגר את מושג האהבה ונודד בין נופי ארץ ישראל, תיאלנד וכרתים.
האם אוהד, הילד מאופקים, מהפנימייה ומהסיירת, יוכל לעמוד בבסיסו של שילוש אהבה חשאי לאורך זמן, ולצפות שיהיה בר מימוש? ואולי יעדיף בסופו של דבר צלע אחת על פני האחרת? האם יבגוד בערכי המוסר ובמצפונו? ומה תהיה עמדתו בספו של מסע משולש ביחס לסיסמה ״לחיות את הרגע״ שביקש לדגול בה?
אילן ברדה,  איש עסקים ומורה ליוגה, נולד באופקים וגר בהרצלים, למד בכפר הירוק, לחם ופיקד ביחידה מובחרת, הקים את רשת מסעדות הקרפים הנרי׳ס כשהיה בן 27, נלחם בסרטן והחלים כשהיה בן 40, נלחם בסרטן מסובך יותר והחלים כשהיה בן 45, והתחיל לכתוב ספרים כשהיה כשהיה בן 47. ספרו הראשון, ותרי עליי, אהובתי, רומן המתבסס על חייו, יצא לאור ב-2019. ספרו השני, שלושה ימים בבורדו, יכול בהחלט להיחשב כספר המשך.