epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

החיים אחריך

החיים אחריך

ג'וג'ו מויס

ידיעות אחרונות

ת. כניסה לקטלוג: 28-03-2020

ת. עדכון אחרון: 28-03-2020

להשיג בחנויות הבאות:

המשך קורותיה של גיבורת רב־המכר "ללכת בדרכּךָ"

לואיזה קלרק, הגיבורה הבלתי־נשכחת מללכת בדרכךָ, מרגישה שמשהו מאוד מאוד לא בסדר איתה. לכאורה היא התאוששה ממותו של ויל טריינר, הגבר של חייה. בכסף שהוריש לה רכשה דירה חמודה בלונדון וכביכול התחילה חיים חדשים ומסעירים בעיר הגדולה. אבל למעשה היא לא לומדת, עובדת בעבודה משמימה, ועל בן זוג חדש אין בכלל מה לדבר. תאונה מצערת שפוקדת אותה גורמת לה להתעורר סוף־סוף ולהבין שהיא לא יכולה להמשיך ככה ושמשהו מהותי חייב להשתנות.

ואז, לילה אחד, משהו אכן משתנה. מישהו מתדפק על דלתה של לואיזה ועולמה מתהפך. כל מה שחשבה שהיא יודעת על ויל מתנפץ לנגד עיניה. וזה שהוא מת בכלל לא אומר שהוא יצא מחייה. אם תסגור את הדלת, ישובו חייה שלה אל מסלולם הלֵאֶה. אם תפתח אותה: היא מסכנת הכול — אבל גם מקבלת הזדמנות להרפתקה מסעירה ולשינוי שלו היא כה מייחלת.

"ללכת בדרכךָ" תורגם לעשרות שפות וזיכה את ג'וג'ו מויס במעריצים מכל רחבי העולם. ב"החיים אחריךָ" יתענגו קוראיה על המשך קורותיה של לואיזה קלרק, שאי־אפשר לא להתאהב בה — שוב.

"לא תכננתי לכתוב המשך ל'ללכת בדרכך'," אומרת ג'וג'ו מויס. "אבל כשעבדתי על התסריט וקראתי את כל הציוצים והמיילים שהגיעו מדי יום ובהם ביקשו הקוראים לדעת איך לוּ המשיכה בחייה, הבנתי שגיבורי הספר מעולם לא עזבו אותי. כל כך נהניתי להיפגש שוב עם לוּ ומשפחתה ועם בני משפחת טריינר ולהציב בפניהם מערכת חדשה לחלוטין של אתגרים. כמו תמיד, הם גרמו לי לצחוק וגרמו לי לבכות. אני מקווה שגם הקוראים ירגישו כמוני במפגש המחודש איתם."