epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

הזדמנות נוספת

הזדמנות נוספת

אם. קיי. שילר

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 11-06-2023

ת. עדכון אחרון: 01-05-2023

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן רומנטי

"יופי, תעשי את זה. תעשי את זה עכשיו. ולמען השם, תפסיקי ללבוש חמישים שכבות של בגדים. את נראית כאילו את מוכנה לשנת החורף." "אני חייבת להיראות מקצועית בעבודה שלי."
"אני לא אומר לך להתלבש באופן זנותי, רק תחשפי קצת עור מדי פעם. את נראית כאילו את חברה בכת מורמונית או משהו. אנחנו גרים בשיקגו, לא בבגדד."

כרודף שמלות שחצן, קייל מנצ'סטר שונא פגישות עיוורות, אבל כשהחבר הכי טוב שלו, בראד, מבקש טובה ועומד על כך שקייל יזמין את אחותה של החברה שלו לצאת איתו, קייל מסכים. לייני קרמייקל מרושלת, מגושמת ולבושה בכל־כך הרבה שכבות עד שהיא נראית כמו עוגת חתונה, ולא במובן מעורר תיאבון, אבל הגישה שלה מפתיעה את קייל, במיוחד כשהיא מסבירה שאין לה שום עניין בו. לייני מאוהבת בבראד ורוצה שקייל יסייע לה לזכות בליבו.
קייל מסכים. כעיתונאי שאפתן הוא לא מסוגל לעמוד בפני הסקופ שלייני מציעה לו בתמורה. עם זאת, כאשר הקשר ביניהם מתהדק, שניהם תוהים איך מערכת יחסים בין שני אנשים שבורים המושתתת על שקרים ועל הונאה תוכל להחזיק מעמד.

הזדמנות נוספת מאת סופרת רבי המכר של 'אמזון' אם. קיי שילר הוא רומן רומנטי צעיר, חצוף ומחמם לב על שני הפכים שהופכים משונאים לחברים הכי טובים ולאוהבים. מומלץ לכל אוהבי הרומנטיקה במיטבה.