epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

שותף לדירה

שותף לדירה

קנדל ריאן

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 13-04-2023

ת. עדכון אחרון: 22-01-2023

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן רומנטי

בפעם האחרונה שראיתי את קאנון רות' הוא היה חנון עם גשר על השיניים, אבל היום הוא רופא גבוה ורחב כתפיים, גברי וסקסי כל־כך עד שאני רוצה לטפס עליו כמו שהיינו עושים במשחקייה בילדותינו. העיניים שלו מכשפות, הוא מסתיר שרירים מפותחים מתחת לחלוק רופאים שלו, והקול הסקסי והעמוק שלו עושה לי דברים שמן הראוי שיוצאו מחוץ לחוק.
אבל קאנון הוא הגבר האחרון שאיתו אני צריכה להתעסק. אין לו כל כוונה להתאהב והוא לא מחפש קשר רציני לאחר שעבר פרידה קשה מאקסית מטורפת. והזכרתי כבר שהוא גם אחיה הקטן של החברה הכי טובה שלי?

בלילה של שכרות קאנון מספר לי שהחליט להתנזר מסקס; הוא חושב שהוא מקולל, שבחורות מתאהבות בו אחרי לילה אחד ומשתגעות. הוא לא יכול להרשות לעצמו את זה יותר עד לסיום ההתמחות. אני מכריזה שאלה שטויות במיץ ונחושה להוכיח לו שהוא טועה, יודעת שאין שום סיכוי שאתאהב בו, אבל ברגע שאנחנו מתחילים... אני מבינה שזו הייתה טעות חיי.

שותף לדירה מאת סופרת רבי המכר של 'ניו יורק טיימס' קנדל ריאן, הוא רומן רומנטי עכשווי ומקסים על חברי ילדות שלא נפגשו תקופה ארוכה, מחדשים את הקשר ולאט לאט מתאהבים.
זה ספר ראשון בסדרת השותפים. ספר שני, שותף למשחק, גם יצא בהוצאת אדל. ספרים נוספים של ריאן שראו אור בהוצאת אדל: סדרת יופי מלוכלך: אהבה, לנצח, שקרים, תשוקה.