epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

שותף למשחק

שותף למשחק

קנדל ריאן

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 13-04-2023

ת. עדכון אחרון: 23-01-2023

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן רומנטי

סמית' המילטון היום יש לי הכול. השכלה, מראה טוב, כסף, אבל אני עדיין זוכר את התקופה שבה לא היה לי כלום ואני לא מתכוון להרוס את חיי, וזה מה שיקרה אם אי פעם אתעסק עם אחותו הקטנה של חברי הטוב ביותר. זו הסיבה לכך שעליי לשמור על מרחק מאיווי, אף שהילדה הקטנה והמעצבנת היא עכשיו פצצה משגעת, בלונדינית סקסית שמאתגרת את שליטתי העצמית עד לקצה.

איווי ריד
גדלתי עם כפית של זהב בפה. זכיתי להשכלה איכותית ולמשפחה אוהבת ויש לי תפקיד בכיר בחברה המשפחתית, אך משהו חסר. אני יודעת בדיוק מה, ואני יודעת מי יכול לתת לי אותו. הבעיה היא שהאדם הזה הוא סמית', ובעיניו תמיד אהיה אחותו הקטנה של קולין. אבל אני כבר לא ילדה, ואני דלוקה על סמית' כבר שנים. הגיע הזמן שאעשה מהלך ויש לי תוכנית מפורטת, מה שאני לא מביאה בחשבון זה שהתוכנית שלי תוביל לאסון מוחלט.

השותף למשחק מאת סופרת רבי המכר של 'ניו יורק טיימס' קנדל ריאן, הוא רומן רומנטי עכשווי ומקסים על התאהבות אסורה באחות של החבר הכי טוב, לאחר תקופה הם נפגשים וניצוצות עפים באוויר.
זה ספר השני בסדרת השותפים. הספר הראשון, שותף לדירה, גם יצא בהוצאת אדל. ספרים נוספים של ריאן שראו אור בהוצאת אדל: סדרת יופי מלוכלך: אהבה, לנצח, שקרים, תשוקה.