epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

תשמור את זה בסוד

(2 דירוגים)

תשמור את זה בסוד

עדן בל

יהלומים הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 24-05-2023

ת. עדכון אחרון: 16-05-2023

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן רומנטי

"אני לא עשויה מזכוכית, ואני יודעת שהעולם לא מושלם. אני כבר לא ילדה, תבין את זה." הוא נאנח והעביר יד בשערו. "כן, אני צריך להתרגל לרעיון הזה."

כשעברתי בקיץ ממיאמי לניו יורק כדי ללמוד בקולג' יוקרתי היו לי בראש דייטים לוהטים עם בנים ובילויים בחיי הלילה הזוהרים, אך תוכניותיי קיבלו תפנית חדה כשג'ייסון, הגבר הלוהט והמטריף ביותר שפגשתי אי פעם, הגיע לאסוף אותי משדה התעופה.
עברו ארבע שנים מאז נפגשנו לאחרונה, אך נראה שלזמן אין כל משמעות כשמדובר בו. כן, הייתה לי בעיה עצומה בקשר לגבר הזה, מפני שג'ייסון היה הגבר האחד והיחיד ביקום שלא יכול היה להיות שלי. כשג'ייסון התעקש ללוות אותי לכל מקום ולכבות כל שריפה אפשרית עוד לפני שנדלקת האש, נראה היה שבמקום להרחיק אותי מצרות, הצרות דווקא רדפו אחריי. ואולי הצרות רדפו בכלל אחריו?
ג'ייסון היה הסוד שלי, אך נראה שלגבר שחשבתי שאני מכירה הכי טוב בעולם היו סודות גדולים משלי, והסודות האלה היו עלולים לעלות לשנינו ביוקר.

תשמור את זה בסוד מאת סנסציית הרשת עדן בל הוא רומן על אהבה אסורה בין שני אנשים שנלחמים בעצמם ובכוחות שמנסים להרחיק ביניהם. זה הספר הראשון בסדרת החטאים.

סקירות

15/08/2023

ואוו. מפתיע מאוד ספר שמחזיק אתכם ערים עד השעות הקטנות של הלילה - ראו הוזהרתם! חייבת לציין שזה לא תואם את המציאות אבל מרוב שזה סוחף זה לא מפריע . החיבור בין היילי וגייסון מקסים… הם פשוט משלימים אחד את השני. היילי ילדותית (בהתאם לגילה) וגייסון האלפא האולטימטיבי שתמיד ידאג וישמור עלייך. חובה קריאה

הצג עוד...

09/07/2023

ספר מושלם!!!! עקבתי אחרי הסופרת כבר כשהוא נוצר, פרק אחרי פרק... אחד הספרים הטובים בז'אנר, עם סצנות לוהטות, דמויות עגולות וחזקות וכתיבה מרתקת וסוחפת !!! כבר מחכה להמשך! תודה עדן אין כמוך אהובה אחת!!!! איזה כישרון !

הצג עוד...