epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

כל המילים הנכונות

כל המילים הנכונות

אילת סווטיצקי

דבש הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 28-05-2023

ת. עדכון אחרון: 28-05-2023

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן רומנטי

סדרה: סיכוי אחרון

מיילס בראון חושב שהוא תמיד צודק. הוא שתלטן, עקשן והוא בטוח שהוא יודע מה אני צריכה, אלא שאין לו מושג קלוש. הוא לא יודע מה עבר עליי ולמה ברחתי מקליפורניה לניו־יורק.הוא חושב שהוא יכול לעזור לי, אבל אף אחד לא יכול.
החיים בצל אחותי התאומה גבו ממני מחירים כבדים ואילצו אותי להתרחק, אלא שהתוכניות שלי התרסקו לגמרי, ועכשיו נותרתי להתמודד עם המציאות האכזרית לבד.
מיילס הוא האדם האחרון שאני מצפה לפגוש. אחיו דסטין יוצא עם אחותי, ומיילס הוא סכנה מהלכת. הוא עלול לגלות מה קרה לי, וגרוע מכך, הוא עלול לספר לאחרים. הסודות שלי עומדים להיחשף ואני צריכה למנוע את זה בכל מחיר, גם כשאני מגלה שלמיילס יש סודות משלו שמענים אותו כבר שנים.
אני לא יכולה לבטוח בו, ואני לא יכולה להוריד את החומות שבניתי סביבי, כי הנפילה הבאה עלולה להיות זו שתחסל אותי סופית. אבל מה אם החומות של שנינו עומדות להתנפץ?

כל המילים הנכונות הוא הספר השני בסדרה סיכוי אחרון. זהו רומן רומנטי העוסק בנושאים של אובדן תקווה, דימוי עצמי ואובדנות. קדם לו הספר כל המילים היפות.

אילת סווטיצקי היא סופרת רבי מכר רומנטיים, בהם סדרת תחרה וצבע, סדרת לילות לואיזיאנה, גנבת החלומות ועוד. כל המילים הנכונות הוא ספרה העשרים ושניים.