epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

חוק ומסג

חוק ומסג

ברנדון סנדרסון

אופוס הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 12-10-2022

ת. עדכון אחרון: 18-10-2022

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: מדע בדיוני ופנטזיה

עברו 300 שנה מאז האירועים שתוארו בטרילוגיית הערפילאים והעולם סקדריאל עומד על סף העידן המודרני. לאורך התעלות הונחו מסילות רכבת, ברחובות ובבתי העשירים הותקנו מנורות חשמל, וגורדי השחקים הראשונים מתנשאים כעת אל העננים.
קלסייר, וין, אלנד, סייזד, קפצן וכל שאר הגיבורים עברו לדפי ההיסטוריה – או לספרי הדת. למרות הקדמה הטכנולוגית עדיין אומנויות הקסמים הישנות של אלומנטיקה ותכמות ממשיכות לתפקד בעולם החדש. בארצות הרחוקות הידועות בשם ארצות הספר, אומנויות קסם אלה הן מרכיב חשוב והכרחי לגברים האמיצים ולנשים העשויות ללא חת המנסים להשליט חוק וסדר באותם מקומות עוינים.

אחד האנשים הוא ווקסיליום לדריאן, דו-כוח נדיר, שיכול לדחוף מתכות בעזרת כוחות האלומנטיקה ולהשתמש בתכמות כרצונו, כדי להפוך את עצמו לקל או לכבד. אחרי 20 שנה בארצות הספר, נאלץ ווקס לחזור אל העיר הגדולה אלנדל. כעת הוא נדרש להניח מידיו את האקדחים ולקבל על עצמו את החובות של ראש בית אצולה. או כך הוא חושב לפחות, עד שהוא מגלה בדרך הקשה שבתי המידות המטופחים ורחובות העיר עלולים להיות מסוכנים עוד יותר מהמישורים המאובקים של ארצות הספר.

ברנדון סנדרסון חוזר אל עולם הערפילאים בסדרה חדשה ומרתקת, שבה מגיע העולם סקדריאל אל העידן השני ומתקדם לעבר העולם המודרני וחידושיו. בשילוב מרתק של מערבון ופנטזיה, הקוראים מגלים מחדש את העולם ולראשונה נחשפים סודות מהעבר.

"שילוב של שרלוק הולמס ואקס-מן בהרפתקה שנונה ומרתקת".
פאבלישרז וויקלי