epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

ספר יום הדין

ספר יום הדין

קוני ויליס

אופוס הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 06-02-2024

ת. עדכון אחרון: 03-01-2024

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: פנטזיה

קיוורין אנגל, סטודנטית צעירה להיסטוריה באוניברסיטת אוקספורד של המאה ה-21, חשבה שהיא מוכנה לחלוטין למסע בזמן אל המאה ה-14. היא בילתה שנתיים מחייה בלמידת השפה והמנהגים: היא למדה לרכוב ולבצע את עבודות הבית המקובלות; היא קיבלה חיסונים כנגד כל המחלות הנפוצות, ונאמר לה שננקטו כל אמצעי הבטיחות האפשריים. אך הדברים אינם מתרחשים על פי המתוכנן, וכשמשברים דומים מכים בעבר ובעתיד, קיוורין מוצאת את עצמה מנותקת מנקודת המפגש שלה ללא דרך חזרה. בעוד חבריה נאבקים להצילה בתנאים בלתי צפויים, מגלה קיוורין, בתקופה של אמונות תפלות ושל אימה, שהיא נהייתה מלאך של תקווה באחת משעותיה הקודרות ביותר של ההיסטוריה.
"ספר יום הדין", שכתיבתו ארכה חמש שנים, הוא הישג סיפורי כביר. קוני ויליס שואבת מהבנתה את הטבע האנושי כדי לברר סוגיות נצחיות כרוע, סבל ומקור כוחה של הרוח האנושית הבלתי מנוצחת.

קוני ויליס היא סופרת מדע בדיוני אמריקנית. זכתה בין היתר באחד עשר פרסי הוגו ובשבעה פרסי נבולה. בשנת 2009 היא הוכנסה למוזיאון היכל התהילה של המדע הבדיוני בארצות הברית.
היא ידועה בעיקר בזכות סדרת "נוסעי הזמן מאוקספורד". ספרה "ספר יום הדין" שזכה בפרסי ההוגו, הנבולה והלוקוס הוא הראשון בסדרה.

רומן מהמם שמכיל סבל וגם תקווה... יצירתה הטובה ביותר של אחת הכותבות הטובות ביותר בתחום המדע הבדיוני.
The Denver Post
יצירת מופת... זהו מדע בדיוני שאינו דורש מהקורא ידע מיוחד. כל שהוא מבקש הוא סבלנות. הקוראים שייתנו לגב' ויליס לקבוע את הקצב יזכו בגמול מלא.
New York Times Review of Books ג'רלד ג'ונס