epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

המדריך המושלם לכתיבת חיבור באנגלית

המדריך המושלם לכתיבת חיבור באנגלית

קרן חסדאי-פרץ

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 15-02-2023

ת. עדכון אחרון: 15-02-2023

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנרים: הדרכה, חינוך

המדריך המושלם לכתיבת חיבור באנגלית נכתב בהתאם לתוכנית הלימודים של משרד החינוך, הדורשת ידע מקיף בכתיבת חיבורים, כחלק מבחינת הבגרות וכן כחלק מהבחינות השונות המתקיימות לאורך השנים בחטיבה ובתיכון.
הספר מותאם ללומדים בישראל ולכן כל ההסברים כתובים בעברית; זאת מכיוון שלאורך השנים הבנו שתלמידים קולטים טוב יותר את חומרי הלימוד השונים אם ההסברים נעשים בשפת האם שלהם, כלומר בעברית.
בספר מוצגים עקרונות כלליים והנחיות מפורטות לכתיבת חיבורים. כמו כן, מוצג בו מידע חשוב שיש לשנן, כגון: משפטי פתיח ומשפטי סגיר, מילות קישור, מבנים דקדוקיים חשובים ומורכבים וכמובן את כלל סוגי החיבורים השונים שצריך לדעת.
לכל אורך הספר מוצגות דוגמאות של חיבורים כתובים, בהתבסס על מבחני הבגרות מהשנים האחרונות. כמו כן, לכל נושא בספר יש הסבר מקיף בעברית עם דוגמאות ותרגולים עם פתרונות מלאים, שיאפשרו לכם ללמוד לשכלל את כתיבת החיבור שלכם (התרגולים והפתרונות הם כמובן בשפה האנגלית). ההסברים בעברית והתרגולים הרבים בספר יבטיחו שתבינו לעומק את נושאי החיבור השונים.
הספר מתאים לתלמידי חטיבה ותיכון וכן לכל מי שרוצה לשפר את כישורי הכתיבה שלו. הוא מתאים גם למורים לאנגלית, שמעוניינים להעמיק ולדייק את הידע שלהם בהקנייה של כתיבת חיבור באנגלית; הוא מחולק באופן מובנה, כך שיקל על המורים להעביר את החומר בכיתותיהם באופן ברור.
הספר נכתב על ידי מורה מנוסה לאנגלית, שמלמדת אנגלית בכל הרמות לדוברי השפה העברית, ובעלת ניסיון רב בכתיבת חומרי לימוד מובילים ברשת באתר כאן לומדים.