epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

דקדוק באנגלית בקלות

דקדוק באנגלית בקלות

קרן חסדאי-פרץ

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 15-02-2023

ת. עדכון אחרון: 15-02-2023

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנרים: הדרכה, חינוך

הספר דקדוק באנגלית בקלות מכיל את כל נושאי הדקדוק שצריך לדעת. החומרים בספר מוצגים באופן הדרגתי ומסודרים לפי נושאי הלימוד - מהפשוטים ביותר עד למורכבים ביותר והוא כולל דוגמאות ותרגולים מקיפים רבים, שיסייעו לכם לצלוח את הבחינות בביה"ס ואת בחינות הבגרות בפרט וכן ללמוד ולזכור את נושאי הדקדוק השונים לתמיד.
הספר מתאים לכל הלומדים שרכשו את הקריאה הבסיסית באנגלית, לרוב החל מכיתה ג', דרך הכנה לבחינת הבגרות ועד להיותם בוגרים בעבודה, הנדרשים לנסח מייל ו/או לשוחח עם לקוח באנגלית תקנית.
הספר מותאם ללומדים בישראל ולכן כל ההסברים כתובים בעברית. זאת מכיוון שלאורך השנים הבנו שתלמידים קולטים טוב יותר את חומרי הלימוד השונים אם ההסברים נעשים בשפת האם שלהם, כלומר בעברית.
הספר נכתב בהתאם לתוכנית הלימודים של משרד החינוך, הדורשת ידע מקיף בדקדוק, כחלק מבחינת הבגרות. לכל נושא בספר יש הסבר מקיף בעברית עם דוגמאות. לאחר כל הסבר ישנו תרגול מתאים באנגלית, כאשר בסופו ישנו פתרון מלא לכל תרגול. ההסברים בעברית והתרגולים הרבים באנגלית בספר יבטיחו שתבינו לעומק את נושאי הדקדוק השונים.
הספר מתאים גם למורים לאנגלית, שמעוניינים להעמיק ולדייק את הידע שלהם בחומרי הדקדוק באנגלית. הוא מחולק באופן מובנה, כך שיקל על המורים להעביר את החומר בכיתותיהם באופן ברור. כמו כן, מורים יוכלו להיעזר בתרגולים הרבים כעבודה בכיתה או אפילו כחלק מבוחן או מבחן בכיתה.
הספר נכתב על ידי מורה מנוסה לאנגלית, שמלמדת אנגלית בכל הרמות לדוברי השפה העברית, ובעלת ניסיון רב בכתיבת חומרי לימוד מובילים ברשת באתר כאן לומדים.