epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

ללמד את העולם לילדים

ללמד את העולם לילדים

ד"ר שמואליק ויס (שו"ס)

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 30-01-2019

ת. עדכון אחרון: 07-01-2019

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: חינוך

ללמד את העולם לילדיםהספר "ללמד את העולם לילדים" של ד"ר שמואליק ויס, הוא ספר חדשני, מקיף ויסודי על "לדעת", וכמובן על "ללמד" ו"ללמוד". הספר מציע דרך חדשה ואפקטיבית במיוחד לבית הספר היסודי – דרך המשלבת את הידע והתובנות של חקר המוח עם יעדי למידה הנובעים ישירות מתיאור העולם האמיתי, שאותו אנו רוצים להכיר לתלמידי בית הספר היסודי.
הספר "ללמד את העולם לילדים" הוא ספר שכדאי לכל איש חינוך לקרוא. זהו ספר שכל בית ספר יסודי, בכל ארץ, יכול לאמץ כדרך פדגוגית ודידקטית שתאפשר לו להכשיר את תלמידיו טוב יותר לעולם.
הספר מתמקד במוח של התלמיד, ולא במחשב שלו, ולכן אפשר ליישם אותו בכל בית ספר, בלי להזדקק למשאבים כספיים נוספים או ציוד מיוחד ויקר.

ד"ר שמואליק ויס (שו"ס)
שמואליק ויס הוא דוקטור לחינוך. הוא הקים וניהל ארגוני חינוך גדולים, המקדמים ילדים ובני נוער במגוון תחומי הלימוד. לימד במכללות להכשרת מורים, ועוסק בחשיבה חזותית בכלל, ובכלים חזותיים לתיאור ידע בפרט.
שמואליק הוא צייר בעל סגנון ייחודי. הוא הציג תערוכות יחיד באירופה, וכמובן בישראל. הוא גם מאייר – קריקטורות, כתבי עת, פרסומים סטיריים וספרים.
בשנים האחרונות הקים חברת סטארט-אפ המפתחת רעיון שלו לשיפור ולשימור יכולות קוגניטיביות.
ב־2012 פרסם את ספרו "הורות מעצימה – זה משחק ילדים". ספר מקורי וייחודי, שמציע להורים כלים ורעיונות כיצד לקדם את ילדיהם, תוך בניית קשרים טובים בין ההורים לילדים. הספר מסכם את הגישות והרעיונות שפיתח בעת חינוך ילדיו, והוכחו כמוצלחות במיוחד.