epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

האהבה שלפָנַי

האהבה שלפָנַי

אווה בר-אל שימרון

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 30-08-2019

ת. עדכון אחרון: 15-12-2019

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן רומנטי

ברגע זה, אני מרגישה יותר ממה שהייתי רוצה להרגיש אל יאן. אני לא רוצה להרגיש את הקרבה, אבל המשיכה שלי אליו היא חזקה ובלתי מוסברת. מוטב שאתרחק ממנו. הוא פלייבוי. הוא לא הטיפוס שלי בכלל. כל הקטע עם השיער הארוך, הג'ינס הזרוקים ונעליי ההרים לא מתאים לי. אם אי פעם אחליט לצאת עם מישהו זה יהיה עם מישהו רציני ואחראי. יאן, אני בטוחה, הוא לא זה ולא זה.
אני יודעת היטב שבחירה בגבר הלא נכון יכולה להרוס חיים שלמים. אעשה הכול כדי לא למצוא את עצמי בזוגיות עם חלאת אדם כמו אבי הביולוגי. גם הוא היה יפה תואר ושרמנטי להפליא, אך כל היופי הזה לא עשה אותו אדם איכותי וטוב. הוא היה נוכל מהסוג העלוב ביותר, בוגד וגנב שהיה מוכן למכור גם את אימו תמורת הסכום הנכון. 'זה רק סקס' אני משננת לעצמי. אני מוכרחה להיזהר לא ליפול חלל למילים מתוקות מדבש וריקות מתוכן. אני לא אאפשר לגבר לרמות אותי.

אמיליה נוסעת לנפוש בבית דודתה. שם היא מכירה את יאן, גיטריסט מוכשר ונאה ומתוודעת לסיפור קורות משפחתה. עברה של אמיליה מלמד אותה להישמר ולגונן על ליבה. האם הסיפור שתשמע ישנה את תובנותיה? האם תיסדק החומה שבנתה סביב ליבה?

ספר הביכורים "האהבה שלפניי" מאת אווה בר-אל שימרון, הוא רומן סוחף ומרגש המשלב בין שני סיפורים על אהבה, תשוקה והחלטות גורליות.