epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

נשיקה ארסית

(דירוג אחד)

נשיקה ארסית

טלי קוסשוילי

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 31-05-2023

ת. עדכון אחרון: 18-06-2023

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנרים: רומן רומנטי, רומן אירוטי, מאפיה

סדרה: מלכודת השטן

"את כמו פרפר לבן ויפהפה שמתקרב אט אט לאש גלויה בלי לדעת שהיא עלולה לשרוף אותו," הוא מרוכז בי באינטנסיביות, מרותק, בקושי ממצמץ. "את רוצה להישרף, ויטוריה?"
ויטוריה
אני פיון על לוח השחמט, כלי חלול להשגת מטרה. הגורל שלי נקבע מראש. מהרגע שבו נולדתי אל תוך העולם המדמם הזה הוחלט עבורי שעליי להינשא ולהוליד יורשים לגבר אכזר שאני מתעבת בכל ליבי. אני מתפללת שהחתונה תתבטל בדרך נס, אבל עושה רושם שלגבר המקועקע בעל העיניים הירוקות הקרות אין כל תוכנית להרפות ממני בקרוב. הלב הבוגדני שלי מחסיר פעימה ונשימותיי מאיצות כשאנחנו ביחד, אבל זה לא משנה את העובדה שאני מעדיפה למות מאשר להתחתן איתו.

רומיאו
הנישואים לגברת סנטורלי הקטנה הם מיזוג עסקי קר שמטרתו לייצר לי טובות הנאה. אין להם שום קשר לעובדה שהיא האישה היפה ביותר שראיתי אי פעם.
הנוכחות שלה מציקה לי כמו עצם בגרון, אבל מסיבה לא מובנת, האישה הארורה הזאת לא עוזבת את מחשבותיי.
חיי זורמים על מי מנוחות עד לרגע שבו הם נכנסים לסחרור שמחרב אותם, וכלום לא נשאר כשהיה. הנקמה שלי תהיה קשה וחסרת רחמים.
ויטוריה, התכשיט המנצנץ של דון סנטורלי, לא תהיה יפה כל כך אחרי שאניח עליה את הידיים שלי... אגרום לה לשלם על חטאיה עד שתתחנן למותה.

נשיקה ארסית הוא הספר הראשון בסדרת "מלכודת השטן", וניתן לקרוא אותו כספר יחיד. הספר מכיל תכנים קשים ומומלץ לקריאה מעל גיל שמונה־עשרה.

הסופרת, טלי קוסשוילי, מתגוררת במעלה אדומים. היא תולעת ספרים אמיתית, נהנית מהליכות, צילום סרטוני טיקטוק ואוהבת מאוד לצפות בסרטים מצוירים יחד עם בן זוגה, אלמוג. הספרים הקודמים שלה "סדוקה", "פלאשבק" ו"נוקאאוט" זכו לאהבת הקוראים.


סקירות

21/06/2023

פשוט וואו.לא יכולתי לעצור וסיימתי בשעות.התאהבתי

הצג עוד...