epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

אורך ימים אשביעהו

אורך ימים אשביעהו

יעקב פרנק

ePublish הוצאת ספרים

ת. כניסה לקטלוג: 10-12-2023

ת. עדכון אחרון: 07-12-2023

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: סיפורת

לאחר פגישה נוספת ובלתי צפויה של הרב יעקב פרנק עם מלאך המוות, הוא החליט לשתף אירועים מרכזיים ומרתקים מחייו ובכך חשף אותנו לסיפור חיינו.
לאורך תשעים שנים הוא פגש, שוחח והיה בקשר עם גדולי העולם והארץ , כמו הסבא – הרב צבי פסח פרנק, אורד וינגייט והנציב הבריטי העליון סר ארתור ווקופ, שאותם פגש כילד; ועד נשיא צ'כיה ואצלב האוול, והרב עובדיה יוסף, שאותם הכיר מאוחר יותר.
למרות גילו, זיכרונו הצלול זוכר כל פרט ועניין. בשפה קולחת ובדיוק רב, דרך סיפוריו המרתקים, מתוך מעיין מילותיו, אנו הקוראים זוכים להיחשף אל מאחורי הקלעים של האנשים שעיצבו עבורנו את ההיסטוריה הארצית והעולמית בתחומי הדת, התרבות והפוליטיקה.
כשם הספר "אורך ימים אשביעהו" גם הרב יעקב מאריך ימים. בזמן כניסתו לשנתו ה-95 לחייו, הוא ממשיך למלא את ימיו בפעילות ובעשייה בלתי פוסקת.
מכוח הברכות לאריכות ימים, פרנסה, כלכלה טובה והפצת תורה ברבים, שאותן קיבל מפי גדולי ישראל (הרב אברהם הכהן קוק, הרבי מלובביץ' ורבים אחרים), ואותן הכניס לספר בכוונה מלאה ובתפילה בין הדמויות השזורות לכל אורכו, הוא מבקש לברך את קוראי הספר ומאחל כי גם הם יזכו עוד בחייהם להתברך ולהרגיש על עצמם את עוצמת ברכות אלה.