epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

להבות באזזיר

להבות באזזיר

זהר סגל

ספרי ניב

ת. כניסה לקטלוג: 24-07-2023

ת. עדכון אחרון: 24-07-2023

להשיג בחנויות הבאות:

שש שנים עברו מאז הגיח אשרגד אל מציאות חדשה – הוא היה קאזאל, גמד הרים בעל אוזניים מחודדות שנשמתו המכושפת כרוכה בסלעים; הוא היה עבד – ונחש שחור בעל ידי אדם היה אדונו. הוא לא ידע מניןבא – זיכרונותיו אבדו בתהומות הנשייה של עברו הלוט בערפל. לרגע הוא לא שיער איזה גורל מצפה לו באחריתו. מחוץ לאחוזת אדונו הריקה לא רצה אשרגד להכיר איש, אך לאחרונה נעלם הנחש השחור כאילו בלעה אותו האדמה, והאחוזה הפכה להפקר בידיהם של קושרי-קשר מבני מינו. בעל כורחו, יצא אשרגד אל העיר באזזיר הנחרבת, שם פגש קאזאלים כמותו, אדונים נחשיים ושומרים לטאיים. בעקבותיהם של חרזיב – אויב-ידיד וותיק, תככן וערמומי, וקניהור – שודד כריזמטי ואכזר בעל חלומות גדולים – נמשך אשרגד אל לב המאבק שטרם החל שבין הקאזאלים ואדוניהם הנחשים זהו ספרו הראשון של זהר סגל, חובב מדע בדיוני ופנטסיה, גיאולוגיה וטיולים. את הספר "להבות באזזיר" החל לכתוב בגיל 18 בזמן שירותו הצבאי כלוחם
בערבה. את "קסלורט", ארצם ההררית של הקאזאלים והדורומאטים, המציא לפני מספר שנים ומאז פיתח, הרחיב וכתב סיפורים שונים המרכיבים יחד את ההיסטוריה שלה ושל העולם המופלא שסביבה.
עלילתו של הספר "להבות באזזיר" פותחת את ההיסטוריה של קסלורט ושל העם הקאזאלי. בספר עומדים אלו מול אלו הבחירה והגורל, העבדות והחירות, האנושיות והשטניות בעיר העתיקה של אחוזות וסמטאות, כשפים ומנהרות – באזזיר.