epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

תיכון ברנסון 1 - סודות

תיכון ברנסון 1 - סודות

ליאת רוטנר

דני ספרים / אלומות

ת. כניסה לקטלוג: 01-05-2018

ת. עדכון אחרון: 23-02-2018

להשיג בחנויות הבאות:

בתיכון האמנויות היוקרתי "ברנסון" יודעים מי מנהלת את העניינים: אבישג, שמובילה את קבוצת הריקוד של הבנות ונחשבת ליפה ולכריזמטית ביותר בכל השכבה. כולם בטוחים שהחיים שלה מושלמים, ואף אחד - כולל חברותיה הטובות - אינו יודע על הסודות שהיא מסתירה מעברה, כשהייתה מישהי אחרת לגמרי.
עד שיום אחד מגיע לבית הספר תלמיד חדש, ליאב, שאבישג מכירה היטב. הוא למד איתה בילדותה ויודע כמה פחדנית, מרושלת ובודדה הייתה, כי הוא עצמו היה זה שתמיד לעג לה עם חבריו. ואם זה לא מספיק, אז מהרגע שליאב מגיע הוא מתיידד עם מיכל, יריבתה הגדולה של אבישג, שרק מחכה לרגע שבו תוכל לערער את ביטחונה. נוסף על כך, ליאב ומיכל חברים בלהקת הרוק המתמודדת מול קבוצת הריקוד של אבישג בתחרות האמנויות הארצית.

אבישג מרגישה שכל עולמה משתנה באחת. ברור לה שהיא לא יכולה להמשיך להתנהג כרגיל בנוכחות ליאב, והכי גרוע - שהוא גם קולט את זה...

זהו סיפורה של חבורת מתבגרים ב"תיכון ברנסון", השינויים שהם עוברים ומערכות היחסים הנרקמות ביניהם - מיכל, המרדנית והצינית; אבישג, הרקדנית עם החלומות הגדולים שביצעה מהפכים בחייה; אסתר, הביישנית שלא מגלה את סודותיה; גיא, השמח והגאוותן שזעזוע מטלטל את משפחתו העשירה; רוי, הרומנטיקן שנקרע בין אהבתו לאבישג וחברותו עם מיכל; וליאב, בעל החיוך הכובש שמחליט לשחק על פי הכללים שלו בלבד.

ליאת רוטנר, סופרת לנוער ולמבוגרים, פירסמה את רב המכר הראשון שלה "קיץ אחד ביחד" בהיותה בת 16, ומאז הוציאה לאור 17 ספרים, בהם ארבעה ספרי זהב ושני ספרי פלטינה. מחברת רבי המכר "לנצח בגדול", "תנו לגדול בשקל", "מעורב ירושלמי" ו"מיקו בל".